2013. május 9., csütörtök

3.rész "Mi van Madonna lányával?"

*Rose szemszöge *
"-bocsánat..nem akartam.-szólalt meg egy mély rekedtes hang melőllem,majd a fülem mellé egy lágy puszit kaptam..A hideg kirázott,beleborzongtam."
A nagy ölelés miatt nem tudom hogy ki volt..Pásztáztam az ölelkező csoportunkat de senki furát nem vettem észre.
-'Rosalinda',mi lenne ha ma csinálnánk valami közös programot?!-mondta Louis röhögéstől fulladozva.
-Hogy hívtál "lújzi'?-beszéltem hozzá,de rá jött mit akartam és elkezdett szaladni én meg utána.
Körbe szaladtuk a ház földszinti részét,és az első emeletüket,majd a menekült Louis után futottam,aki közbe kizárt az erkélyre,leszaladt a kertbe.
One Direction ház:)
-na, túljártam az eszeden Rosááárita-röhögött magán Louis.
-igazán?milyen mély a medencétek?-kérdeztem tettetett szomorúsággal.
-olyan..2.8.m. miért?-látszott az arcán hogy nem érti a kérdésemet.
-El,szólj a barátodnak hogy elérte a vég.-szólt közbe Liam.
Látszott Liam-an ,tudta mire készülök.leszedtem a lábamról a szandálomat,és átmásztam a korláton.
-Nini, Spider-woman.-és igen,Niall megszólalt. Mindenkiből elő tört a röhögés.
-Rose , mire készülsz?-Harry volt az első akitől kaptam egy normális kérdést.
-Harry ,nyugalom csak figyeld.-Szólalt meg Dani és Liam egyszerre.
-Félelmetes.-nézett rájuk Louis.
És Eljött az én időm. Elugrottam a korláttól.Mivel kiskoromba a Mű ugrás volt a szenvedélyem.Simán ment,még a levegőben lévő fordulás is megvolt ,Louis sikítása mellett elkaptam a kezét és együtt estünk a medencébe.Mire feljött a víz tetejére nem talált.Engem keresett.
-Rose,Rose,merre vagy nem vicces,gyere fel a medencéből,én sajnálom,, nem vagy Rosalinda,én sajnálom na,gyere fel, nem foglak szekálni, lehetünk tesók, kicseréljük Liam-at Rám,El, megöltem nem találom ,megöltem mint Kevint.-siránkozott Louis, ordítozva a medencéből.
Nem bírtam tovább , röhögve ráugrottam a hátára.
-Szóval,nem vagyok már Rosalinda?és nem fogsz szekálni?tesók?Liam-t rád? hmm kecsegtető ajánlat,mit ne mondjak.-röhögtem fel mire Louis is felnevetett.megfordult és megölelt.
-majdnem megöltelek.-szomorodott el Louis.
-Dehogy is, de ,gyere szálljunk ki még megfázol..-mondtam és úsztunk volna kifele,ha a többiek be nem ugranak a medencébe.
-ágyúgolyó.-ordítozott Harry ,és bevetette magát a medencébe.Mindenki beleszaladt vagy ugrált a vízbe,kivéve egy embert.Aki történetesen Zayn volt.
-Na ,kimarad a buliból a víziszonyos barátunk?-próbáltam gúnyolódva mondani,de nem sikerült.
-Nem megy valami jól neked a gúnyolódás..-röhögte el magát Zayn.
-Tényleg nem.-mosolyogtam rá.- De ha ilyen vagy el is mehetek..-csak mondtam a szavakat miközben törölközött kerestem,amire rá jött Zayn is.
-Hé, tessék itt van egy.-majd átnyújtotta a törölközőt,és folytatta-Hé,bocs..nem akartalak le cafkázni,nem tudom mi ütött belém..Első látásra ítéltelek..és kérlek,ne hagyj egyedül..-már majdnem el röhögtem magam,de láttam rajta hogy tényleg sajnálja..
-Jó rendben,elhiszem.Minden ember első látásra ítél....borítsunk rá fátylat.-mondtam neki mosolyogva.
-de a bemutatkozásos belépőd,elég hogy is mondjam.. furcsára sikerült.-röhögte el magát Zayn,majd felpattant és megölelt.Éreztem a bódító illatát ami az orromba kúszott,és teste melegét.Ez így nem lesz jó!-gondolkodtam magamban.
-Szerintem ha lenne egy  olyan tesód,akit történetesen 2 éve nem láttál,te is így vélekednél.-mondtam neki mosolyogva.
-Hát most na.Nem is hallottunk rólad..Semmit.Milyen bátyád van neked.(?)-éreztem a gúnyt(?) a hangjában.
-Én kértem meg,hogy addig ne keressen míg nem jövök magamtól.-mondtam neki mosolyogva.
-Jó hülye vagy.-röhögte el magát.- De nem hiszed el mennyire örülök hogy már nem haragszol rám..-majd gyorsan befogta a száját.
-He?!-néztem rá árgus szemekkel.
TUBICÁÁÁIIIIIIIIIIM,vége a szerelmeskedési időnek fázook mennyünk be.-ordítozott Louis.
Észre se vettem hogy Zayn még mindig ölelt.Majd hirtelen elengedett.
-Gyere menjünk be..-rötyögött magában Zayn.Majd behúzott a házba.

* Zayn szemszöge *

-Istenem ez a lány..-gondolkodtam hangosan.Csak akkor kaptam észbe mikor Niall hülye fejet vágva nézett rám.A 'nemlehetfelismernimertmárszétrágottkajáját' gyorsan lenyelte,és beszédre nyitotta a száját.
-Rose-ra gondolsz?!-Nézett rám pimasz fejjel.
-Nem, Madonna lányára..-forgattam meg a szemem. Niall hülyén nézett rám.
-Te ismered őt?-kérdezte tőlem kidülledt szemekkel.
-Mi van Rose-val és ki ismeri Madonna lányát?-jött be csurom vizesen Harry a konyhába.
-Zayn-t kérdezd,és Zayn.-Mutogatott Niall.
-Tetszik mi?-jött a kérdés felém Harrytől.
de ronda.xd
-Madonna lánya?kicsit ijesztő ezzel a zöld hajjal.-próbáltam kikerülni a választ.Fél sikerrel.
-Zöld a haja?!-nézett nagyon Niall.
-Szóval tetszik Rose.-Jelentette ki Harry.
-Kinek Zöld a haja és Ki tetszik Zayn-nek?-ordítozva rohant be Louis a konyhába ,
-Na,már csak Liam kell ide, és meg van  a csapatunk..-mondtam  idegesen a többiek felé fordulva.
-Madonna lánya.-Röhögve mesélték Louis-nak, Niall és Harry.
-Ja , az más.. Azt hittem már Rose tetszik Zayn-nek.mert ő hű ,de Madonna lánya?komolyan Zayn?Zayn bukik a színes hajúakra, először Perrie,a váltakozó színű hajával,most Madonna lánya zöld hajjal..Ejnye Zayn.Ha befestem a hajam valamilyen színűre,én is bejövök majd neked? -röhögte Louis felém a szavait.
-Biztosan..-röhögtem el magam.
-Mi van Madonna lányával?-jött be Liam.
-Megmondtam hogy meg lesz a csapat.-motyogtam magam elé..
Niall és Harry már mesélték volna Liamnak de valaki közbe ordított.
-ONE DIRECTION! LOUIS WILLIAM TOMLINSON! NIALL JAMES HORAN! HARRY EDWARD STYLES! LIAM  JAMES PAYNE ! ZAYN JAWADD MALIK !-ordította a Dani és El a nappaliból.
-Ajaaj,teljes nevet mondtak..futnunk kéne..-röhögte el magát Harry.
-Senki nem fut sehova!-jött be a két lány a konyhába.
-Lányok hagyjátok!-kiabálta be rekedtes hangon Rose.
-Rose sírt?-Nézett nagyot Liam és rohant be a konyhába.
-Igen!.Szóval,ki volt az a nem mondom ki mi aki fel rakta fürdőruhába Rose-t twitterre.?-őrjöngött a két lány.
-Rose fürdőruhában?Hol?-Szólalt meg gyorsan Harry,és vette is már elő a telefonját ,hogy megnézze.De Dani gyorsabb volt.
-Harry!-mordult rá Dani.-Kicsi Harry-t nyugtasd le odalent.MOST!-kiabált rá most már El.
Sose voltak még ennyire idegesek a twitter miatt.Mit csináltak ezek a barmok?
-Mi történt?-szólaltam meg egy kis idő után a lányok felé fordulva.
-LIAM! tudok a lábamon járni,nem vagyok rokkant ! csak picit kiakadtam !-röhögött a nappaliból Rose,de mikor Liammal beléptek a konyhába, mi is elkezdtünk röhögni. Liam áll görnyedt háttal,és Rose meg ül a nyakába.Mikor már a röhögések abba maradtak,újra megpróbáltam megszólalni,ami sikerült is.
-Szóval mi történt?-néztem a mi kis csapatunkra.
-Haspókocska,felrakott twitterre,kaptam alá egy két komit,de nem vészesek.Csajok meg kiakadtak.-mosolygott rám Rose.
-Mi az hogy nem vészes ?!-nézett rá Dani,majd El,folytatta-ilyet még sose kaptál,mint ezek a komik.-nézett nagy szemekkel El,Rose-ra.
-Na mutasd csak Niall.-néztem rá Niall-ra és gyorsan kikaptam a laptopot a kezéből.
-Tessék.-szomorodott el Niall.majd Rose felé fordult.-Sajnálom,nem akartam.Főleg azt nem hogy sírj.
-Tudom,és semmi baj.-mosolygott rá Rose, majd megölelte Niall-t.
-Istenem de gyönyörű -gondoltam magamban..
twitter: Niall_Horan:@Lia_Rose.P.:élvezzük a napsütést
                                               hercegnő<3?

-És hol vannak itt a komik?-néztem rá értetlenül a többiekre,mert az első komik csak a lány kilétéről kérdezgettek.Hogy ki ő..
-gurulj lejjebb.-fogta a fejét Rose.

@Ms.Narry: tiszta gebe!remélem nem a barátnőd ez a cafka..te mit tudsz ezen a gebén fogni?fuj.

@Mrs.Horan: Ki ez a kurva nálatok,drágám?<3

@Onedirectionbiggirlfan: Hogy tudtál ilyet fel rakni twitterre?Hogy néz már ki?tiszta gebe,nincs rajta semmi fogható.Már a képből is látszik mennyire oda van magától,tiszta szánalom az egész lány,és a családja is,meg a múltja!.Mielőtt még többen látják ezt a senkiházi ribancot, itt a faladon, és szégyent hozol a bandádra,szedd le!@Niall_Horan: mond meg a többieknek hogy az egész  directionerség szereti őket♥(téged nem-.-)!       



Én csak tátott szájjal néztem a twittert,ahogy a többiek is..
-Hogy képes valaki úgy ítélkezni mikor az emberek nem is ismerik,nem is tudják a múltját.Apropó,milyen múlt?-kérdezte Harry.
-Semmi.NEM rád tartozik!-kiabált rá a 2 lány Harry re.
-Lányok!-nézett rá a két lányra szúrós szemmel  Rose.
-Bocsiiiii.-majd gyorsan oda  szaladtak hozzá és megölelték.
-De ez engem is érdekelne...miről van szó?-Nézett szomorúan Rose-ra,Liam.
Mindenki mint a filmekbe Rose-ra néztünk..Szegény lány,látszott hogy zavarban van..de milyen édes még így is.Istenem..
-Hát,mert bennetek megbízok,elmesélem, de tuti hogy unni fogjátok!.-húzta el a száját,Erre Felálltam,megfogtam a két apró kezét,felemeltem,rádobtam a hátamra,aprót sikkantott, majd be rohantam vele a nappaliba,és leültettem a fotelra,az a pár ember aki a konyhába volt,berohant utánunk,letelepedtünk a nappaliba majd Louis megszólalt..
-Kezdődjék a mese délután.-ugrándozott(?) ülve  Louis.
Rose nagyon aranyosan felnevetett,majd ránk mosolygott.
-De egyet ígérjetek meg!Nem ítéltek el, és legfőképpen nem ordítoztok, és nem mentek ki az ajtón , ha elmesélem nektek ahogy a két csajszi tette ! -nevetett fel és mutatott El-re és Dani-ra egyszerre.A Két lány csak a cipőjüket nézte.. O jaj. Tuti hogy nem egy egyszerű mese délután veszi kezdetét.
Látszott hogy megremeg,nyelt egyet , majd szólásra nyitja a száját.
-Szóval..   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése