2013. május 10., péntek

4.rész.-"Nem bántalak Jawadd Malik!"

Köszönöm mind a 201 oldalmegtekintést!:)

* Rose szemszöge *

Inditsd el, és úgy olvasd !

"látszott hogy megremeg,nyelt egyet,majd szólásra nyitotta a száját..
-szóval.." kezdem az elején..Mikor Liam elment az x factorba, akkor volt egy elég zűrös barátom Brad. Az A drogos piás fajta.-mind az 5 fiú kidülledt szemekkel nézett rám.-Igen nekem.Szóval ő bele vitt a rosszba.Mikor Anyánk ezt megtudta,kiakadt,és megtépett...-Itt csak Liam nézett óriásit.-Lehet Bratyó neked be kéne fogni a füled.-néztem rá sejtelmesen, de ő csak intett,hogy folytassam.-Szóval mikor ez kiderült,Anya beíratott egy magán iskolába,hogy majd "ott" megjavulok. Liam-től se tudtam rendesen elköszönni.Azt hitték a szüleink hogy így majd jobb lesz.Itt  és ezért mondtam Liam-nak hogy ne keressen,majd én keresem őt! Tudtam mi  lesz a folytatása az én életemnek. 
Az hogy elmentem az intézetbe rosszabbá tett, mint voltam otthon.Folyamatosan lógtam,drogoztam,piáltam.Ne kérdezzétek miért csináltam.Nem tudom.Akkor jó ötlet volt.De inkább Brad miatt volt,hogy ne hagyjon el.Az emberek az első szerelemből tanulják a legtöbbet nem igaz?Hát nekem volt mit tanulnom..-mosolyogtam féloldalasan a csapatunkra..-
Volt egy buli, Azon az éjszakán belekevertek valamit az italomba,ami a mai napig nem tudom hogy mi volt.Azon az estén jöttem rá hogy mit csináltam idáig.Romboltam magam egy fiú miatt...Hülye voltam tudom. Önkívületi állapotom miatt Brad elvitt a buliból.. 3 napig eltűntnek voltam nyilvánítva. Nem voltam se suliba,se az intézetben, se otthon, se a barátnőmnél.. Sehol..Kiderült hogy egy raktárban laktam 3 napig étlen-szomjan. Brad ott tartott.Vert,Fenyegetett,megerőszakolt. Végül is hogy hogy jutottam ki?Apa miatt. Hívta a rendőröket ,és Brad-at elvitték.Anya? nem is keresett..Apa volt az én hősöm,ha ő nincs akkor már biztos hogy én sem lennék.Apu azonnal ki íratott az iskolából,Összeveszett Anyával.Lezártunk mindent az akkori életünkben, és próbáltunk új fejezet nyitni benne ,ketten elköltöztünk egy kis házba a város másik végén.Brutálisan lefogytam abban az időben.Idegesség miatt,minden miatt. Apának csomószor mondtam hogy rosszul vagyok,hánytam,elájultam..Elvitt az orvoshoz,aki átküldött a nőgyógyászhoz. igen, apának igaza lett.Az a rohadék mikor 3 napig be voltam zárva mind a 3 nap megerőszakolt..Szóval Brad-től terhes lettem. Apa mondta hogy vetessük el,Nem biztos hogy készen állok még erre !de akaratos voltam és nem akartam elvetetni.Hisz ő mégis az én gyerekem.!Megtartottam.Világra hoztam 16 évesen.-Az egész társaság nem szólalt meg,de valaki nagyon megakart ,és tudtam is hogy mit akar..szóval levegőt vettem és próbáltam fojtatni.De levegő hiány miatt nem tudtam..Dani jött oda hozzám,majd a fülembe súgta:
-nem kell folytatnod, meg fogják érteni..-mondta Dani..
-nem,ha elkezdtem,befejezem.-mosolyogtam Danira.Majd a hajamat megpuszilva leült mellém.
-Szóval..Megtartottam 16 évesen a gyereket. Kis Fiú lett,és apával közösen elneveztük Liam-nak Láttam a testvérem arcán hogy meglepődik,majd bekönnyesedik a szeme,Daninak billentettem a fejemmel hogy oda kell mennie Liam-hez..-Apával töltöttük közösen 3-an az első Karácsonyunkat..Apu, pici Liam és én.Apu az nap este sokáig dolgozott.Ezért Érthető hogy nem volt otthon..Ketten voltunk a házba egész nap, karácsonyi dalokat énekeltem neki,sütit sütöttünk,elvoltunk.Egyik pillanatról a másikra elment az áram..majd bejött egy alak a házunkba.                                                                                                                                                               
Nem tudtam hogy ki az..gondoltam Apu ,csak mint kiderült Brad volt,kiszökött a börtönből,és "bosszút" állt,hogy megtartottam a gyerekünket.Leütött.Kikötözött. De előtte Megint..-akadozott el a hangom a sírástól.. - Megint megtette azt amit a raktárban.Szent este napján.
Megerőszakolt.Gondolom mindenki fejében felmerült a kérdés hogy Hol van most akkor Liam?....
Végig kellett néznem ahogy a saját gyerekünket : agyonüti-veri.Bőgtem.Toporzékoltam. Próbáltam szabadulni, de nem sikerült..Aztán jött apu.Látott engem 2 méterrel a Karácsonyfa mellett kikötözve , megtépett hajjal , megszaggatott ruhában,lila foltokkal teli,  fogvacogva,sírva,orditozva és látta az unokáját  ahogy Brad veri. Nem volt több 5 hónaposnál Liam. Azt hittem akkor hogy van remény,hogy Apu megjelent..és innen kép szakadás. A kórházban ébredtem. Egyes egyedül. Karácsony másnapján.Többek között ezért is nem szeretem a Karácsonyt.A mérhetetlen csalódás és az akkori egyedül lét miatt.Pedig nem erről szól a Karácsony.. Apu és Ed behozott minket.Én menthető voltam..Viszont Liam nem. Liam-nak az egész agya roncsolódott. És a pici gerince is. Toló kocsis lett volna egész életében.. De nem érdekelt.. Csak épüljön fel. 3% esély lett volna neki a túlélésre és a felépülésre..De Nem élte túl. Brad-dal nem tudom a mai napig  hogy mi lehet vele,csak annyit hogy bezáratták elmegyógyintézetbe,és terápia után meg megy a börtönbe...De jobb is hogy nem hallok már róla. Miután Apu és Ed segítségével  a "tragédiát" fel tudtam dolgozni , hogy elvesztettem a gyerekemet mindössze 17 évesen,és apu pedig az unokáját, próbáltam lekötni magamat, Idő előtt leérettségiztem, elmentem táncolni és ott ismerkedtem meg Dani-val-mosolyogtam az illetőre. - Majd az 5 éves egyetemet mind össze 1 év alatt elvégeztem ,mind a 4 szakot amire feliratkoztam..ami összesen 20 egyetemi év lenne.Elvégeztem 1 év alatt. Tánc,Zene,Modell-Ruhatervezés, Menedzser szak, az 5.-et nem akarták már engedni mert túlhajszolom magam,pedig jól jönne a fotográfus szak.Szóval.. miután kikerültem az egyetemről ,Ahol összeismerkedtem El-lel,és El,volt az a személy aki utána pátyolgatott,és elvitt egy modellügynökséghez.Így lettem modell.-néztem rá El-re,mosolyogva.                                                                                                               - Az  egyetemi 1 év alatt apu mind végig támogatott,fent maradt velem tanulni, elkísért mindenhova, túléltünk még két tragédiát. Egyszóval ő élt értem,én éltem ő érte.                                                                                                                    Egyetem után, Elmentem Ed ,egyik haverjához akinek tetkó szalonja van,és csináltattam 3 tetkót egyszerre.
-Egyszerre???-kérdezte a csapatunkból Zayn.
-Igen. mégpedig , " My Two Heroes: My dad and my brother"( Az én két hősöm : Apu és a bátyám ) Ezt az oldalamra szívem mellé. A " Forever you "-t a nyakamra , és a pici madarakat a kézfejem oldalára.-mosolyogtam rájuk,miközben a szememből törölgettem a könnyeimet.
-Az egyik tragédiám ezen kívül mikor a tetkó szalon után 2 héttel történt az, hogy rosszul lettem és bevertem a fejem a padlóburkolatba. Megint kórházba kerültem.Mikor vizsgálták a fejemet,mivel egy ütés miatt,nem eshetek 1 hónapos komába.Kiderült hogy agydaganatom van, nem volt nagy de nem volt pici se, Pont az a helyet érte az ütés ahol a daganat vagy tumor volt. Ha nem vettük volna észre,akkor menthetetlen lettem volna.De  észrevettük és túléltem.Na meg itt vagyok.Az idegi-fizikai állapotom még jobban roncsolódott. Még jobban fogytam,  Ezért is nézek ki úgy ahogy most,Igaz,vagy összesen 32 kg vagyok,és nagyon törékeny.Az orvos szerint-nevettem el magam.- Meg úgy nézek ki mint egy élő Hulla. De ha elesek, lehet  hogy eltörik az egyik bordám..-nevettem fel magamon.-De élek és ez a lényeg. 
A másik pedig mikor az egyetlen egy barátnőm akit ismerek születésem óta, mindent tudott rólam, mindig mellettem állt, Eltűnt igen, Liam.-mosolyogtam rá keserűen.- Lisa,.. És a legrosszabb  benne ? Hogy Brad-nek köze van hozzá..Keresték fél évig,de feladták.Tudom hogy él,nem halhatott meg..-éreztem hogy újra könny szökik a szemembe.NEM szabad sírnom! mondogattam magamban..majd folytattam a mesélést.-                                                                                                                                                  A madárkák a kéz fejemen a barátnőmet , a pici Liam-t, a nagy bamba bátyámat,-néztem fel rá,és somolyogtam rá..- Aput, és azt jelképezi hogy sose adjam fel..mert mindig van valami kiút a legrosszabb esetekbe is. Ez az egész velem megtörtént 2 év alatt.De nem adtam fel, mert mindig azt mondogattam magamban hogy ez után csak jobb jön,mert az élet rövid,és gondolkozz úgy hogy ha ez lenne az utolsó nap az életedbe,ezt csináltad volna?amit ma?Hisz Az élet arról szól, hogy bízz az érzéseidben. Kockáztass! Merj önmagad lenni! Tanulj a múltból. Becsüld meg az
emlékeket. És vedd észre; az élet mindig megy tovább...- és befejeztem..Az utolsó könnycseppjeimet is letöröltem az arcomról, és ekkor láttam meg a mi kis csapatunkat. Mindenki szemén  látszódott a könny fátyol. Louis és El volt az aki aki egymásba ölelkezve szorongatták egymást,Niall-nak szegénynek az egész arca piros volt a sírástól , Harry pedig próbálta csitítani szegényt, de ő is sírt. Liam Daninak dőlve rázkódott. Zayn pedig..Zayn-nak az arcán folytak a könnyei miközben engem figyelt
.-Istenem.. én ezt nem akartam.. Nem akartam hogy miattam sírjatok..-majd belőlem is előtört a sírás..
Zayn odajött hozzám,és szorongatott ,és próbált csitítani, sikertelenül..
Mikor már a csapatunk kellőképpen lenyugodott..Láttam mindenki arcán hogy mennyire megrendítette őket.
-Kérlek szépen.. Ne legyen ilyen hangulatunk.... Ez még rosszabb mint amit idáig éreztem mikor meséltem és Louis se ilyen mesedélutánt akart..-Majd a csoportunk felállt és egymásba botladozva de jó hosszan megöleltük egymást.
A telefonom csörgésére lettünk figyelmesek..
Apu volt az..Tudta mikor kell hívni.
-Szia apu, hogy vagy?-szóltam bele rekedtes hangon a telefonba.
-Szia hercegnő,Sírtál?-Igen.. apu ismer.
-Igen,A bandának elmeséltem azt a bizonyos 2 évet.-szóltam bele szomorúan a telefonomba.
-Jaj picim..Liam ott van? -apu szólalt meg kis idővel később, szerintem  eszébe jutott minden.
-igen,adom!-majd nyújtottam a telefont.
 Liam kisétált a hátsó kertbe..
Mindenki Liam-t figyelte ahogy lépked a kertbe, majd egy kis idő múlva visszajön.
És vissza adja a telefont.Amit a fülemhez emeltem.
-Most mennem kell ,kicsim de tudd hogy mindig itt vagyok neked, szeretlek , bármi van én itt vagyok ! majd még beszélünk.szia.-köszönt el az apukám.
-én is szeretlek.-majd kinyomtam.
Csönd.
-Miért nem szóltál erről az egészről?-szólalt meg Liam a maga síros rekedtes hangján.
-Azért,mert tudtam hogy akkor megkeresel,és itt hagynád az egész csapatot, ezt a csodát.Amit az élettől kaptál!Ezért.-mosolyogtam rá a fiúkra,majd Liam-ra.
-De az isten szerelmére,egyszer a saját magad értékeit is vedd figyelembe,ne mindig a másikkal törődj ,És? A bátyád vagyok ! 2 év alatt mi mindent át éltél!?? A Családunkban is rohadt nagyot csalódtam..Édes Istenem..Milyen bátyó lehetek én neked?.A legrosszabb.-sírt és szorongatott egyszerre.
-Verd ki ezt a gondolatot a fejedből ember !A legjobb testvér vagy akit valaha kaptam !és ezt Köszönöm !-mondtam neki elérzékenyülve.
-Szeretlek titeket.!-mondta egyszerre az egész banda. majd össze borultunk!.

* Órák múlva*

*Liam szemszöge *
Újabb zene !

Igen magamat hibáztatom a történtekért.Dani szobájában ülök és gondolkozom,Rose pedig az én szobámban alszik,hogy lehetek ennyire rossz bátya a húgomnak? Mi mindent át élt a húgom ! Én meg nem kerestem mert ő azt mondta.Majd ha erőm lesz rá, felhívom anyámat,hogy ez mégis mi a franc..De Nyikorgott az ajtó és Dani lépett be rajta egy - egy bögre teával.Istenem De aranyos..
-Hé,Li , ne magadat hibáztasd nem tehetsz róla !-ült le mellém az ágyra a bögrékkel a kezében Dani.
-De akkor is,ha ott lettem volna neki ebben az időkben,lehet hogy nem történt volna meg vele mind ez..és a gyerekét rólam nevezte el aki végül is a keresztfiam vagy mim lett volna,és nem is láttam ,és sose fogom !-kezdtem el törölgetni a szememet,mert igen, baromira jól esett hogy rólam nevezte el a gyerekét a húgom ,és mégis olyan szomorú ez az egész.
-Hé,hé, kicsim..figyelj, lehet hogy igen, mind ez nem történt volna meg, mi is rettentően ki voltunk borulva El-el mikor mesélte Karácsony és Szilveszter között,és Szilveszterkor ezért volt nekünk ennyire lelki ismeret furdalásunk hogy ott hagytuk az apátokkal,és ez miatt voltunk szomorúak.-motyogta Dani
-Te tudtad hogy ő a húgom?Az elejétől fogva?és nem szóltál?Ti ismertétek! Hogy a.. -néztem rá Dani-re idegbajt kapva!
-Nem,és tudod mikor esett le?Mikor egymást üdvözöltétek ott lent,míg a többiek megvoltak fagyva a döbbenetről,én akkor jöttem rá !.-kelt ki magából Dani.
-Hé ,kicsim, bocsánat, nem akartam kikelni magamból.. de ez már nekem is sok..Szeretlek.-majd oda bújtam Danihoz.
-Tudom,szeretlek!.-majd odaadta a teámat,elkortyolgattuk,és lefeküdtünk aludni(!),mivel másnap interjú,Daniéknak próba,El-nek meg fotózás.De mi lesz Rose-val?

*Rose szemszöge *

Egy szobában ébredtem. Minden kék volt,és fiús. A bátyám illata terjengett az egész szobába.Nagy valószínűséggel ez a bátyám szobája.Annyira emlékszem hogy elaludtam a nappaliban..De ki hozott fel?
Egy halk kopogás hallatszodott az ajtónál.Az ajtó nyikorgott és kinyílt.Zayn lépett be rajta egy tálcával           a kezében.
-Öhm szia....neked csináltam..-motyogott zavartan,és félve pillantott rám.
-Nem jössz ide?-néztem rá nagy szemekkel.
-Dehogynem!Csak azt hittem majd elküldesz vagy valami.. -beszélt hozzám, és mellém ült az ágyra.
A tálca teli volt étellel. eper-banán,palacsinta,bundás kenyér,tea.
-Ha ezt Niall Látná..-röhögtem fel zavartan.
-Na ja,egyszer csináltam neki is ,nem tartott tovább 30 percnél..mindent megevett.-mosolygott Zayn.
-Ugye együtt esszük meg.. a tulajdonképpen mit?-nevettem fel zavartan és Zayn-re pillantottam.
-Reggelit, és igen , ha adsz belőle.-röhögött fel.
-REGGELI?Hány óra van te jó isten..-néztem Zayn-re és  telefonomat kezdtem el keresni..
-Úgy  reggel fél tíz,tíz óra lehet., igen mielőtt megkérdezed ,átaludtad az egész éjszakát ,és igen egyedül vagyunk a házba.El fotózáson, Dani próbán , a fiúk meg interjún vannak.-nézett rám Zayn.
-és te?-figyeltem, miért is maradt itthon.*.Azért reménykedek hogy miattam..*
-mondhatnám azt is hogy miattad,de nem , nem nem szoktam hazudozni.-röhögött fel,én meg összetörtem,csak mosolyogtam rá.- .Mondtam nekik hogy beteg vagyok és hogy mondják azt az interjúban is.Aztán te is egyedül lennél itthon..-mosolyogva mondta felém.
-De együnk mert ki hűl a kaja.-motyogott maga elé, majd a palacsintára nyomott egy kis tejszínhabot és rám kente.
Újabb zene !:)
twitter: Lia_Rose.P.@Zayn_Malik:
köszönöm♥   
-igen?így állunk?-röhögtem fel és a csokis epert belemaszatoltam az arcába és a szájába nyomtam az epret..-felröhögtünk..Végül is amit a kaja csata után hagytunk ehetőt, azt meg ettük.Bő 20 perc múlva ki kecmeregtünk az ágyból, Akkor vettem észre hogy Zayn-en csak egy Sport nadrág volt,és a felső testén semmi.Nem voltam zavarban,á dehogy.
-öhm..asszem én hagylak öltözni, mielőtt még vörös lesz a fejed..-nevetett fel.
-Apropó,jössz megnézzük a tv-be a fiúkat?-nézett rám komolyan.-
-persze, csak hagy öltözzek fel !-nevettem,majd kitessékeltem a szobából.
Láttam hogy a lányok kikészítettek nekem mindent,amire a mai nap szükségem van.Berohantam a ruhákkal a fürdőbe,és Liam tusfürdőjével,mivel más nem volt ,csak borotvahab azzal meg nem az igazi zuhanyozni.

* 20 perc múlva *

A lépcsőn sétálgattam lefele,mikor Zayn meglátott a konyhába és a bögréjét,meg a benne lévő kávéját elejtette.Ami szépen kiborult a padlóra..Jót nevettem rajta.
-Ne bámulj ennyire,tudom,túl semmilyen, de Daniék ezt találták a saját szekrényükben az én méretemben jó?-röhögtem fel.
-csinos,De miért vagy Liam szagú?ja..zuhanyoztál.Értelek-röhögött fel Zayn majd folytatta- fiúk viszont csak este lesznek a tv-be.-nyelt egyet majd próbálta összeszedni a kávésbögre maradványokat sikertelenül..A tenyerébe,bele hasadt egy bögredarab.Zayn csak felnyögött.
-Várj ,segítek.Ülj le.Oda.-mutattam a konyhapultra.Zayn jó kisfiú módjára felült,míg én Liam fürdőszobájából előhalásztam az elsősegély dobozt,és szaladtam vissza a konyhába.
Mikor szemöldök csipesszel kiszedtem a tenyeréből a darabokat,és azt az óriási tenyerét próbáltam bekötözni,mindig elröhögte magát.
-Így nem ér.! Az orvos éppen műt.A páciens miért röhög?-nevetve néztem fel rá.
-Elnézést,főfődoktornő!.Tudja mi olyan nagyon vicces?Nem láttam még olyan orvost aki ne tudna sebet kötözni .-nevetett fel a saját viccén.
-Hahaha, és mi van ha itt hagyom miközben elvérzik?-néztem rá szúrós szemekkel Zayn-re.
 -Én sose vérzek el!-röhögött még mindig Zayn.
-Jól van,jól van.- néztem rá Zayn-ra aztán kiszaladtam a konyhából.
Szaladt utánam,végig a kerten át, próbálta a gézcsomagot amit rá tekertünk a kezére,rám dobni,majd hogy el kap mint a Rodeósok ,de nem sikerült neki.Vissza szaladtam a konyhába, megfogtam a krémeket ,gyorsan kinyomtam a kezemre és elkezdtem mint az óvodás kergetni.Újra kijutottunk a hátsó kertbe.De nem láttam sehol,senkit.
-Nem bántalak ' Jawadd Malik!Gyere elő!-nevettem  fel.Akkor hirtelen valaki megfogta a lábamat,ami miatt sikkantottam egyet.Ezen jót röhögött Zayn,és magára húzott.
-Aha szóval,nem bántasz Lia Payne?-nevetett fel.
-Szóval ez az állás..na akkor nesze!-és még a ragacsos krémes kezemet beletúrtam Zayn hajába.
-NA NE.! -röhögött fel.A medencéből mert ki vizet, és rám fröcskölte,ami miatt tiszta víz lettem.
Egymásra néztünk és egyszerre röhögtünk fel.
-már csak a smink kéne rád-mondtuk teljesen egyszerre egymásnak.
-3..2..1.-nevetve szaladtunk be a házba hogy sminket keressünk.Nekem előnyöm volt,mert tudtam hol tartja a smink cuccait Dani és El..
 Körülbelül egyszerre értünk le a nappaliba,és ültünk le egymással szembe.
Ő kezdte ,és én folytattam. Mikor kész lettünk ,szaladtunk a tükörhöz, mint két óvodás hogy ki nézze meg előbb magát a tükörben..Mikor Az előszobába el értük a tükröt,Egymásra néztünk és megint kergetőzni kezdtünk, ordítozva hogy :
-Te mit csináltál velem?-röhögött és fulladozott futás közbe Zayn.
-Miért te jobbat csináltál én velem?-néztem rá futás közbe
Röhögéseket hallatunk és egy telefonbeszélést
-Azonnal gyertek haza ! RIADÓ ! szét szedték a házat ! Hadjátok ki a Nando's-t!Gyertek,most!-ordították a telefonba.Majd mikor kinyomták elkezdtek szakadni a röhögéstől.Rájuk néztünk.De jobban rákezdtek..
Rájöttünk hogy mi vagyunk a nevetés tárgya..Zayn megvárta a megfelelő pillanatot,és rávetett a hátára. Átrohanta az egész házat míg én a hátán röhögve sikítoztam .Már az emelet elejénél álltunk mikor Liam ordítását hallottunk.
-ZAYN! HOL A FRANCBA VAGY?MIT CSINÁLTÁL A HÚGOMMAL?-kelt ki magából.
-Én? semmit!-röhögve szaladt velem le a hátán le az emeletről.De a lépcsőt nem vette figyelembe,ezért egy emeletnyit gurultunk.
Mikor földet értünk,és a többiek megláttak minket,majd a házat,Szakadtak a nevetéstől.Még Niall is,aki most értette meg miért kellett kihagyni a Nando's-t.
-Ho..hogy..hogy néztek ki?-visított a röhögéstől Louis.
-Csinosak vagytok.. főleg te Zayn..Grr.-röhögött a földön Harry.
Liam és Niall a bárpultot veregette az öklével nevetés közbe..
A két lány pedig a földön ülve röhögött..Zayn nem bírt minket tovább,és rádőltünk a kanapéra.
Röhögések közepette a telefonom csörgése zavart meg.szaladtam érte..láttam ki hív.
-Szia Nyomi,várj kihangosítottalak.-röhögtem bele a telefonomba.
-Szia szépségem,jössz skypre?Itt vagyunk a szállodában és képzeld van wifi!-röhögött bele a maga rekedtes hangán Jus.
-úú rohanok,régen láttam már a fejeteket.Szaladok Skypre babucikáim!-kinyomtam a telefont,és rohantam El-hez,aki már tartotta  a laptopját,és már csak a fogadás gombot kellene megnyomnom.
-ügyesen!Semmi perverzió,még a múltkori vicceteket se hevertem ki.!-nevetett fel, majd motyogott zavartan felém, hogy nézzek oldalra a fiúkra.A fiúkra... akik lefagyva állnak előttem.
-Fogadd már el,mert csipog,folyamatosan.De ne vonulj el!-nevetett felém Dani.
-Dehogy vonulok el,inkább kihangositoom.-nevettem Danival együtt.A Fiúk még mindig az ajtóba álltak lefagyva.Fogadtam a hívást. Dani és El mosolygott a kamerába,
'Justin és Sel skype-n'
-Sziasztok nyomiiik!-nevettek bele a lányok a Skype-ba.
-Sziasztok Hercegnők!-nevetett bele Justin a Skype-ba,Sel meg csak   integetett.Louis és Liam feje már lilult az idegességtől .Nem bírták már sokáig. jót nevettünk rajtuk.
-kiket látnak szemeim?-néztem bele a kamerába.
-minket.?!-nevetett bele Justin és Sel a kamerába.
-Hol vagy szépségem?-nézett körbe a kamerába,Justin.-Tuti nem otthon,Sőt a New York-i házadba sem,mert ez nem az az előtér ahol utálójára jártunk!-nézett körbe már Sel is a kamerába..
-Na,nem,dehogy is..a New York-i házammal nem tudom mi van.Szerintem most ott van Apu.Londonba vagyok ,a bátyáméknál.
-Ú szépségem .. menj már, elmentél hozzájuk? Mégsem vagy olyan beszari..-röhögött bele a kamerába Justin,Majd Sel-nek adott egy puszit az arcára.
'Rose skype-n'
Egy Ajtó csapódás hallatszott..
-Valaki nagyon mérges..-nevetett bele Sel , a kamerába.
-Úgy látszik,na várj, felemelem a laptopot,köszönjetek csak  nekik,mert mindjárt kitörik itthon a III . Világháború.-nevettem bele a skype-ba.
Felemeltem a laptopot,és Niall narancslevet,amit nem tudom honnan szerzett idővel, kiköpte meglepettségétől.Liam hátra hőkölt,Louis és Harry pedig döbbenten figyeltek engem. Zayn pedig.. Zayn ment ki.A skype túl oldalán sem volt máshogy. Sel döbbenten nézett.Justin pedig csak somolygott.
-hű,Hercegnő,megleptél! De Zayn merre?őt nem látom..-kukucskált bele a kamerába Sel.
-Sel,elég ,tudod ő foglalt.. Ott van neki Perrie.nem pártolunk át máshova.. *MI VAN ?  gondolkodtam magamban. *
- Amúgy Sziasztok ,Srácok,szia Rose bátyja!aki nem tudom hol van,a kamerából. !-nevetett bele a kamerába Justin.
-Itt.-nézett döbbenten Liam a kamerába.
-Menj már Rose.Lesz mit mesélned nekik és nekem is ,aranyom!De azért hívtalak amúgy, hogy te leszel a "kiválasztott"! -röhögött Justin.
-MI VAN?elfogadták az ötleteimet meg a dalt?-néztem nagyott  a kamerába..
-el-el szóval, a hétvégén ide kéne utaznod hozzánk !
-Jól van! Akkor még beszélünk! én most megyek! Megkeresem ezt a barmot !-mosolyogtam a kamerába.-Louis és Harry még beszélgetésbe fogható.Niall még nem ébredt fel a nem tudom miből hogy te te az igazi vagy,aztán Liam-at meg pofozgatja a két csajszi.A belépőtök megvolt.-nevettem,majd integettem nekik és felkaptam magamra a cipőmet,és kiléptem az ajtón..
Sétálgattam,össze vissza.. és már be is sötétedett..mikor,egy alakot láttam jönni felém,lerészegedve..
valahonnan ismerős volt..
-Istenem!-Kiáltottam rá,mikor felismertem hogy ki is ő valójában !

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett gyorsan a kövit!!!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. este szerintem már fent lesz az új rész. :) Örülök hogy tetszik!:)

      Törlés
  2. Alig várom a kövi részt! Fantasztikusan írsz!
    Reni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:)
      Amint megírom,fel is teszem gyorsan !:)

      Törlés
  3. Írd meg gyorsan a kövi rèszt!!!

    VálaszTörlés