2013. május 15., szerda

5.rész.-"El akarsz rabolni?'


köszönöm mind a 766 oldalmegtekintést,és még csak 4.rész van fent.Tényleg jól esik!:)
Tehát itt a következő rész !

*Rose szemszöge *

'Sétálgattam,össze vissza..és már be is sötétedett..mikor,egy alakot láttam jönni felém, lerészegítve..
valahonnan ismerős volt..
-Istenem-Kiáltottam rá,mikor felismertem hogy ki is ő valójában !'
-Zayn!-kiabáltam hozzá, mikor jött ki a kocsma oldali részen,billegve..szaladtam hozzá.
-mi van?- mondtam felé,majd próbáltam elkapni a kezét és magammal húzni haza, de sikertelenül.
-Istenem Zayn,miért?-néztem rá nagy szemekkel,de az ő szemében csak undort láttam..

-Na,mégis utánam jöttél te nagy hős szerelmes.-nézett rám fintorogva.
-Ne hogy azt hidd, hogy bedőlök neked még egyszer.. Tudod ha annyira nem tartasz hogy nem lennék neked elég jó egyetlen egy éjszakára,mert  te csak arra való vagy , semmi többre..-kacsintott rám Zayn, és én a döbbenettől meg szólalni nem tudtam,de folytatta..-Felhívtam Perrie-t..
gondolkozott.majd megszólalt.-tudod ő belemenne,de a próbák..sokáig tartanak.-mondogatta unalmasan maga elé Zayn.Úgy látszik jót tett neki a levegő.
-És ezt el is hitted neki te barom?-emeltem fel a hangom az idegességtől.
-El,mivel ő egy fontos ember ,és nem egy senkiházi mint te.-röhögött fel magán majd folytatta..- "nem tudok mit csinálni az életbe csak sajnálni magam,akinek még egyetlen egy jó szeretkezése se volt az életben"-Változtatta el a hangját nyávoghatósra,majd már fulladozva  röhögött.
-Jó,Tudod a részeg ember szavai igazak, és most szépen hazajössz velem te nyomorék!.-Ordítottam rá és fulladozva , próbáltam vissza nyelni a könnyeimet és töröltem le az arcomról.
Zayn abbahagyta a nevetését,majd próbált felém lépkedni,sikertelenül. Összeesett.
-Gyere,ha most nem leszel a címlapon ,akkor a büdös életbe soha...-felhúztam a földről,majd hagytam hogy rám támaszkodjon .Megkerestem Zayn telefonját a farmerzsebébe,közel az említett fél , gyenge pontjához..röhögve megszólalt.
-Na mi van most kellenék már,mi ?-mondta egyenesen a szemembe,arcunk között már csak pár centi volt.Elegem lett.Közelebb hajoltam hozzá,majd az említett pontjába markoltam.Zayn felvisított.
-Szórakozol velem?-köptem felé a szavaimat,de ő nem válaszolt..
-Én is így gondoltam.-Néztem fel rá,majd az egyik kezemmel az kezét fogtam,míg a másik kezem kereste,a telefonját.Mikor Megtaláltam tárcsáztam azt a személy-t,akivel a pár napban a legjobban jóba lettem ezen a barmon kívül még ha nem is látszik.A sírásomat nem tudtam abba hagyni,reméltem hogy ha meg hallom a hangját,lenyugszom.Tévedtem.
-Hallo Mato,szívem hová rohantál el olyan gyorsan?-röhögött bele a tele telefonba Louis.
-Szia Louis..Most erre nincs idő,amit mondok légyszíves tedd meg, rendben?-könyörögtem neki.
-Oké.-szólalt meg a telefonba Louis..
-Menj fel Liam szobájába,most azonnal , szedd össze az összes cuccom a házba, majd mikor  kész vagy gyere ki a ház elé,mindjárt odaérek, de ne figyelj a többiekre! rendben?-Sírtam bele a telefonba..
-Oké..De mi történt?-Hallottam Louis hangját hogy remeg a telefonba..
Nem érdekelt a kérdése..Folytattam..
-Össze szedted az összes cuccom?-Kérdeztem tőle telefonon keresztül egy kis idő múlva..
-Igen.-halkult el a hangja.
-Remek,gyere ki a ház elé,de a többiek nem láthatnak!.Szia.Siess és köszönöm.-majd leraktam a telefont,vissza ejtettem Zayn zsebébe a telefont ,aki szépen lassan mindjárt elaludt a hátamon, mikor odaértem a házuk elé, és az arcomról próbáltam letörölni a könnyeket, akkor  lépett ki Louis az ajtójukon. Amint meglátott elkáromkodta magát.
-Istenem,hogy rohadna meg.-Jött felém, majd leszedte a hátamról Zayn-t,aki az út alatt  teljesen elaludt,de Louis megszólalt.
-Kérlek,nem tudom mit akarsz csinálni most,és azt sem tudom hogy ez itt-mutatott Zayn-ra..mit csinált és mi miatt sírtál,de várj meg, beviszem ezt a barmot,és jövök.Addig itt a cuccod.!-Majd adott egy puszit a hajamra,és felkapta a pia szagú Zayn-t.
Nem is tudtam hogy ilyen erőbe van,de most örültem neki.Nem hagyhatom itt Louis-t, meg kell várom..
Majd leültem a járda patka szélére,és csendben,szememet törölgetve vártam Louis-ra.

* Niall szemszöge.*

Az egész bagázsunk kezd ideges lenni hogy hova tűnt a Rose,és Zayn.Már lassan 2 órája elment itthonról mind a kettő.Gondolkozásom közepette Louis telefonja csörgött a nappali asztalán,mindenki rá figyelt.
De ő mikor meglátta ki hívja ,csak nevetett és motyorgott magában hogy "felhívott az eltűnt"!
Aha szóval Zayn az..
-Hallo Mato,szívem hová rohantál el olyan gyorsan?-röhögött bele a tele telefonba Louis.De mikor  valószínűleg választ kapott, látni lehetett az arcán hogy eltorzult.
-Oke,de mi történt?-Louis-on látni lehetett az idegességet,szóval történt valami.
Louis felszaladt Liam szobájába, majd egy női táskával jött le.Rose-é lehetett,mivel ő aludt Liam szobájába tegnap.
-Lou hova viszed Rose táskáját?-kérdezte meglepetten El,de Louis nem válaszolt.Mint mindenki ,én is meglepetten és lefagyva néztem Louis cselekedetét.
Lerakta a telefont,zsebre vágta,és elkezdett trappolni a bejárati ajtó fele,mentünk volna utána  de ő csak intett hogy maradjunk.Megtorpantunk.
Kis idő múlva Zayn-nel tért vissza,annyira idegesen hogy az erek látszódtak a homlokán.Most már minden világos lett.Zayn-ért ment.De hova tűnt a táska?
-Zayn,állj talpra,most!-ordított rá Zayn-re Louis. Itt több is történt,mint szimpla berúgás,és ezt mindenki érezte.Zayn nagy erényesen fel állt.Istenem,még soha nem rúgott be ennyire..
-Mi va'?-próbálta kinyögni Zayn a szavakat,nagy nehézségek árán sikerült is neki.
-Nem tudom mit csináltál vele,te nyomorék,de bazd meg Zayn!-Ordítozott Louis úgy hogy az egész házban lehetett hallani a hangját,és Louis olyat tett,mint még soha. Felpofozta Zayn-t.
-hé hé nyugi!Louis,figyelj rám.-szólalt meg Liam és  állt közéjük.- hol a húgom?-nézett mélyen a szemébe Louis-nak,de ő csak elfordította a fejét.
-El..-szólt oda hozzá,majd a lány,odaszaladt hozzá, meg csókolta, Lou valamit sutyorgott neki,de a lány arcán lehetett látni , hogy nem érti mit akar ezzel Louis. felpattan,majd az ajtó felé indul,de elkiabálja magát,mi közbe felkapja a dzsekijét.
-Nem tudom mikor jövök,majd, a nyomorékot meg jobb ha nem látom!Csináljatok vele valamit..-és kirohant az ajtónkon felkapva a kocsi kulcsot szaladt ki, és hajtottak el (?) az autóval.
-Hol a húgom?-szólalt meg rekedtes hangján Liam..

* Rose szemszöge. *

-Hé,hercegnő ne sírj,nem tudom hova megyünk,mert már egy órája keringünk,London utcáin, de nyugodj meg menjünk haza hozzánk jó?-Kérlelt Louis,a vezető ülés felől.
-Nem mehetnénk inkább hozzám?-néztem rá Louis-ra először.
-Hozzád? Hát Végül is,mond a címet, Törpilla.-mosolygott rám,én meg benyögtem neki a címünket.
-De ház ez két-három utcával van tőlünk?de  mióta van neked itt házad Londonba?-nézett rám sejtelmesen Louis,mi közben az autóval megfordultunk,és már a házam felé mentünk..
-Hát nem csak itt van, sőt nem ez az egy házam van Londonba, van egy apartmanom,a belvárosban,ugye van New York-ban egy házam, ahol szerintem apu van most,majd Olaszországban , és Francia országban is van egy kis apartmanom.Meg Finn országban.Ú meg Spanyolországban és L.A.-ban a tengerparton.-mosolyogtam rá könnyes szemeimmel Louis-ra.
-Minek ennyi ház neked? - Kérdezte.
-Nyaralónak tökéletes,a Londoni apartman a belvárosban meg..-gondolkoztam..-pedig búvóhely.Mikor egyedül akarok lenni,oda megyek..Mikor összevesztél El-lel ő is ott bujdosott.-nevettem fel rá.Louis meglepett arcot vágott,majd felnevetett.
-Állj.-szóltam rá.
-Mert?- A fékre taposott,majd rám nagy szemeivel Louis.
-Hát....-botladoztam a szavaimmal..- ne nézz már így rám,csak megérkeztünk.-nevettem felé.
-Ja az más..-nevetett már ő is.
-Amúgy miért vártam rád kint? Mi tartott olyan sokáig?-néztem fel rá.
Arcából láttam,hogy nem akar róla beszélni, tétovázott majd felém nézett.
-Hát az úgy történt.. hogy ki  akadtam...és hát felpofoztam Zayn-t asszem..-majd zavarában a tarkóját kezdte el vakargatni.
-Mit csináltál?-ugrott fel két oktávval a hangom.
-Nem tudom,mérges voltam rá,és nem tudom mit csinált veled,elegem lett.bocsánat.-nézett rám,de láttam a szemében a megbánást.
-Nem is haragudtam rád,nyomi!Majd bent megbeszéljük.-nevettem fel,majd megöleltem.
-Na de gyere fel,mert még sajtóba leszel.-nevettem felé.
-Oke.-nevetett fel ő is ,és elkezdett a szomszéd kis ház felé sétálni.
Kinevettem.
-Most mi az?-nézett rám a nagy szemeivel.
-Hát csak az, hogy majdnem betörtél a szomszéd néni házába.-nevettem még mindig.
-Miért melyik a te házad?-nézett körbe.
-Gyere utánam.-nevetve intettem felé..
Elkezdtem sétálgatni,az utca vége felé,ahol egy kis ösvény fut az út mellett ami mellett egy  nagy vaskos kerítés fut végig..
-Elakarsz rabolni?-nézett rám Lou, majd elkezdett nevetni.
-Persze,minden vágyam.-röhögtem fel.
Na megérkeztünk.-kezdtem el a táskámba kotorászni a táskámban a kulcs után amit nagy nehézkesen megtaláltam.
A Vas kerítésnél a kaputelefont benyomtam, majd vártam hogy beleszóljon Grace.
-Igen?-hallottam Grace hangját a kaputelefonból.
-Én vagyok.beengedsz minket Grace?-beszéltem bele a kaputelefonba.
-Persze,gyertek.-majd hallottam a Vaskapunk hangját.Louis mint illedelmes férfi, kinyitotta az ajtót.
-Köszönöm,-majd színpadiasan pukedliztem.Mire ő meghajolt.
'Rose háza'
-Ki az a Grace,egy barátnő?-kérdezte.
-Csak a szobalány,aki nem érti meg hogy utálom hogy mindenkit magáz.-nevettem. rá néztem,mire ő tartotta a kezét hogy karoljak belé., és sétáltunk arra ,ahol a saját házam állt.
-Azt a kurva.-nézett a előre ahol látta az előkertünket..
-Mi van?Ez csak az előkert.-nevettem fel.
-Miért van hátsó is?-nézett rám.
-Igen?.-majd toltam magam elé,hogy menjen már tovább.Igen,Louis Meglátta a házamat.
-A jó....-káromkodta el magát.
-Abbahagytad a káromkodást?-nevettem felé.
-Ez a te házad?Úristen!-nézett körbe körbe.
-khm..khm.,Jó napot Rose kisasszony, és Örvendek Mr.Tomlinson.-Károgott felénk, Grace , hisz nem minden nap hozz fel az ember egy világsztárt a házamban.
-Ne,csak a Mr.-t ne..-játszotta meg színpadiasan magát Lou.
-Jó elég a színházasiból,menjél felfele ,és mielőtt meg kérdezed , mert azt mondtam.-néztem fel rá,majd Grace-re pillantottam.
-neked meg megmondtam hogy nem vagyok én olyan nagy valaki ,és ebben a házban Lou se az, hogy magáz minket.-hangomat pedig felemeltem hogy Lou is hallja.Hát hallotta vagy hallotta?.
-Mié?-kérdezte az emeletről.
-Mert én azt mondtam.-nevettem fel de folytattam.-szóval nem lehetne hagyni ezt a magázódást Olyan furcsa,hisz 1 évvel vagy idősebb nálam ! Hallod e? -néztem rá,majd ő félve pillantott rám.
-Igenis !  -szalutált, majd felnevetett.
-Szóval ha szeretnél ,tarthatnál velünk is.-mosolyogtam rá.
-Á nem, majd máskor, most inkább hazamegyek. Hisz egyedül voltam egész nap a házba,és fáradt vagyok.-nevetett fel.
-Rendben,tudod mi merre ,szerintem mi reggelig itt leszünk,de megeshet hogy jönnek a többiek szóval szia..-integettem neki ,majd  ő is felém . trappoltam fel fele az emeletre ,és amint megláttam Louis-t. Jót nevettem.Futkosott az emeleti szobák között.Beszaladt a szauna és gőzfürdő részre,kiszaladt,majd beszaladt a hálóba, onnan ki.Majd beszaladt a Zene szobába.
"Rose studió-a'
-Mit jelentsen ez?-kukucskált ki az ajtóból Louis.
-Zene szoba?-néztem rá furán.
-Zene szoba?Ez egy egész stúdió!-sikított fel és húzott be a szobába.
-Ahogy akarod úgy nevezed.-nevettem fel.
-Minek ez neked?-méregetett Louis.
-Nem fogod a titkomat senkinek se el árulni?-játszottam meg magam.
-senkinek,csak..esetleg a csajoknak,a csapatnak és talán.. talán.. a NASA-nak.-nevetett fel.
-A csajok tudnak mindent.Tudták ezt a házamat is,sőt..tudják az összes házamat,hol van,tudják a felső emeleti szaunás szobát,ezt a szobát,tudják hol a hálóm,milyen meglepő,tudják a belső és a külső medencét is,tudják hogy az alsó szinten van egy ruhatervezős szoba,tudják a tánc termet is hogy még az is van a házba,tudják hol a kondi terem ,és tudják ki az a Grace..-nevettem fel.
Mire Louis csak pislogott.
-Van belső-külső medence,szauna,kondi,és tánc terem?-kérdezte.
-igen?-nevettem most már teljesen.
-Úristen,ha ezt  fiúk látnák,Főleg Zayn a kondi termet... hívjuk át a csapatot lécci léccii léciiii -könyörgött Louis.Mire én a Zayn neve hallatán görcsbe rándult a hasam , és akaratom ellenére,potyogtak a könnyek a szememből.
-Jaj istenkém,nem akartam..-húzott magához Louis.
-Elmeséled mi történt?Miért sírsz ?Mit tett az a barom?-nézett rám azzal a nagy szemeivel Louis.
-Nem,mert neked mégis a banda tagod,meg a barátod én meg egy senki vagyok,hozzátok képest.-nevettem felé keserűen.
-Hülye vagy aranyom? Liam húga vagy,az én húgicám, a lányok legjobb barátnője,és kinézem a ház miatt hogy egy őstehetség vagy !Amit szépen mesélés után meg is mutatsz !-nevetett most már velem együtt Louis.
-Szóval?..-intett hogy kezdjem el,mi közbe leértünk a nappalimba,ahova mint két testvér egymásnak ugorva le"ültünk" vagy inkább borultunk a kanapéra.
'Rose nappali-a'
-szóval , mikor Justin és Selena hívott,akiket nem tudom kinek képzelt Zayn, és ő nagysága elrohant,ugye mentem megkeresni.Mikor megláttam akkor jött egy kocsmából ki,és már rosszat sejtettem.Mikor megkérdeztem tőle,hogy mégis miért csinálta,csak mondogatta hogy utánam jött a nagy hős szerelmes,amit nem értettem..akkor vágta a fejemhez azt,hogy ő nem fog nekem még egyszer bedőlni,hogy nekem Zayn még egy éjszakára se lenne jó,MIVEL én csak arra való vagyok,semmi többre.majd kacsingatni próbált. Közölte velem hogy felhívta Perrie-t, hogy tudjam hogy ő belemenne,de a próbák sokáig tartanak..megkérdeztem Zayn-től hogy ő ezt még el is hitte,elmondta hogy el,mert ő nem olyan senkiházi mint én..aztán elváltoztatta a hangját és azt mondta hogy ""nem tudok mit csinálni az életbe ,csak sajnálni magam ,akinek még egyetlen egy jó szeretkezése se volt az életben".-itt már potyogtak a könnyek a szememből ,de Louis csak pislogott és törölgette az arcomról a könnyeimet..-Mikor elegem lett belőle,kerestem a zsebébe a telefonját,hogy felhívlak ,a nagysága féltett pontjánál volt a zsebébe a telefon.De megszólalt hogy most nekem már kellene ő,mi?..annyira felidegesített.-nevettem fel,mert így utólag vicces,Louis nem értette min nevettem..- és megmarkoltam neki..majd kérdeztem tőle hogy szórakozik e velem,de mivel nem válaszolt,rávágtam hogy én is így gondoltam".-röhögött már velem Louis is..-aztán hazavittem..-somolyogtam rá Louis-ra aki már csak ölelgetett.
-Nincs igaza ugye tudod?-nézett rám.
-Nem tudom..Lehet igaza volt..Lehet nem..Bánt hogy Zayn ezt gondolja rólam,hisz a részeg ember szavai igazak..Nekem csak Brad volt.. meg az amit ő akart..sose volt még rendes..rendes..-és megint potyogott a könnyem,amit Louis is észrevett.Rá jött hogy mit akartam mondani..
-Hé,figyelj húgi,azért nem volt még rendes,mert az élet azt akarja neked hogy akivel először éld át,úgy rendesen,az különleges személy legyen !érted?.De most el ne hidd hogy Zayn ezt gondolja rólad !Pia beszélt belőle! De miért is érdekel,ennyire Zayn téged?.Meg amit ő mond..? Szard le !.-nézett rám Lou.
-Jó,rendben.-mosolyogtam rá.-Azt hittem Zayn más..más mint a többi fiú.. -néztem a lábamat.. még véletlenül se Louis szemébe,mert akkor elpirulok hogy ki mondtam..
-Szóval tetszik neked!-jelentette ki jóval inkább magának Louis.
-És ? akkor mi van?semmi. Sel,és maga Zayn is megmondta hogy ott van neki Perrie. Légyszi , nem akarom hogy ki tudódjon és azt sem  hogy eljusson Zayn-hez ezek után , szóval ígéred
twitter:Louis_Tomlinson: Lia_Rose.P: kefírharc.♥
 hogy magadban tartod?-és nyújtottam a kisujjamat Louis felé,
-ígérem!-majd ő is a kisujját felém tartotta.
Felnevettünk.
-Na mutasd csak az ős tehetségedet!-nevetett fel Louis.
Mire amit evett , ami talán kefir(?) volt, amit amúgy nem tudom honnan szerzett,sikeresen nevetés közbe rám köpte.
Még jobban nevettünk. Lou elővette a telefonját és lefotózott..
-csak a twitter-e ne.-röhögtem fel..
-Késő.-nevetett még jobban Lou.
A Hátsó kertből ahova beszélgetés közbe kiértünk,Szépen lassan sétáltunk be a házba,mire beszaladtam a táncterembe.
-Úristen,nagyon hiányzik a tánc..-szomorodtam el..Louis odarohant a hangfalakhoz.
Majd berakott egy zenét a telefonjáról,és elkezdte a kacsa táncot táncolni. Mire felnevettem.Ő is röhögött..
-Na most te mutatsz valamit..-mutatott rám Louis.
-Jó de hagy öltözzek át,és hagy nyújtsak előtte rendben?Hiányzik a tánc. -néztem nagy könyörgő szemekkel Louis-ra aki bólogatott.Kiszaladtam a ruhás gardróbhoz kiszedtem a balett ruhám,meg egy másik nagyobb pólót és nadrágot amibe kényelmesen lehet mozogni és szaladtam be vele a fürdőbe..Mi közbe öltöztem, gondolkodtam , hogy pár óra alatt mennyire jóba lettem Louis-sal..és most mit csinálunk mi egyáltalán.. Bujdosunk a többiek elől?Mit fog gondolni El,elraboltam a barátját,és Liam meg mit gondolhat rólam?...

*Louis szemszöge *

Rose -on gondolkozom.. Min mehetett keresztül 2 év alatt, és mégis mosolyog,és boldog.De képes összetörni egy olyan hülye gyerek miatt mint Zayn.Apropó beszélnem kell majd vele..
A telefonom eszeveszett csörgésére lettem  figyelmes.
El hívott.
-Szia pici.Hogy áll Zayn?-szóltam  bele a telefonba.
-Szia.De jó végre felveszed a telefont.De ugye veled van Rose?Mond hogy veled van..Hát széthányta a házat,üvöltözött,már sírt is motyogott valamit ,Perrie-t is szidta,a fiúknak meg kellett fürdetniük Zayn-t,vicces mi?-hallottam El gúnyos hangját a telefonba.
-Velem van. De különösebben nem érdekel,hogy hisztizik.Hisztizett volna akkor mikor összetörte Rose-t.-morogtam bele a telefonba.
-Mit csinált?-emelkedett fel a hangja a barátnőmnek a telefonba.
-Hé,nyugi.Mindjárt vissza jön Rose.-szóltam bele a telefonba.Lehet kicsit durván.
-Hol vagytok?-kérdezte ugyanolyan hangnembe tőlem, El.
-Nála.Éppen öltözik, mert hiányzik neki a tánc.Itt ülök a táncterembe.-meséltem neki.
-Hú,akkor jó, szólok Liam-nak hogy megnyugodhat,mert már az apjukat akarta hívni hogy nem e ment vissza New Yorkba mert eltűnt Rose..-mesélte El,a telefonba.
-Istenem hogy egyikőtök sem néz twitter-t.-Beszéltem hozzá.
-Nem jöttök haza?-kérdezi tőlem El.
Ekkor belépett Rose a terembe.
-Várj egy kicsit pici.-szóltam bele a telefonba , és elemeltem a fülemtől.
Oda szóltam Rose-hoz.
-El kérdezi hogy nem megyünk e haza.A bátyád nagyon kivan. Apátokat akarta hívni hogy eltűntél..
-Jöjjenek ők, és a csajoknak ha van kedvük tánc ruhába,jaj meg hozzatok fürdőruhát.-mosolygott rám,mi közbe elkezdett nyújtani a földön Rose. A telefont vissza emeltem a fülemhez.
-Itt vagy még,pici?-szóltam bele a telefonba.
-Persze, és mindent hallottam.De szerintem Zayn kifeküdt.Szolok a többieknek.Szeretlek.Puszi.-és lerakta El..
-Jönnek..- szóltam oda Rose-hoz mosolyogva. Majd lefagyott az arcomról a mosoly. Azt megszoktam hogy Dani elég hajlékony a tánc miatt de hogy Rose is az...
'Rose'.
-Mi az? -nézett rám Rose a nagy gesztenye őzike szemeivel.Mi közbe  egyre lejjebb hajolt..
-Áu. Ez még nekem is fáj.-Szóltam oda hozzá,és a kezemet a szemem elé tettem.
Csak nevetett.
-Na ne nevess ki..Kacsa táncoljunk még egy kicsit. Légyszii!-könyörögtem neki mivel imádom a kacsa táncot és Kevin is nagyon szereti.
-Kevin miatt?mi?-nevetett felém.
-Te gondolatolvasó vagy!-néztem nagy szemekkel rá, mivel sose tudtam hogy hogyan tudja kitalálni mire gondolok.
-Jó.-majd az előbbi zenét mire én hülyéskedtem a tükör előtt bekapcsolta.Elkezdtünk. Olyan vicces volt. Próbált utánozni.
-Tudod mire jöttem rá?-kérdeztem tőle.
-Na mire?-nézett rám mikor már a sok röhögéstől az arca is piros volt.
-Arra hogy téged hozzám ,odafentről küldtek mert már most olyan vagy mint a húgom ,és úgy is tekintek rád!-mosolyogtam rá..majd véletlenül kinyögtem..- Nem hiszem el hogy kimondtam,és ezt is.-röhögtem fel.Majd gondolkodás nélkül felkaptam és elkezdtünk a táncterem közepén mint két óvodás forogni-pörögni.
-Louuuuuuu..-nevette el a nevemet..
-mi van Prücsök?-néztem rá de nem álltam meg csak forogtunk,forogtunk,forogtunk.
-Álljunk leeee.-sikítozott,de még jobban begyorsítottam.
-Louis Tomlinson!-hallottam meg valahol a  teremben a  nevemet.-Még a végén elszédül szegény gyerek.-röhögött az illető.Hirtelen odafordultam az ajtóhoz ahol Dani és El áll mögöttük Liam,Niall,és Harry.
Nem bírtuk tovább, össze estünk Rose-sal mire mindenki minket nézett.
Rose csak nevetett.Ami minket is arra ösztönzött hogy a nevetése miatt nevessünk.
Mikor Rose felpattant.Elkezdett szaladni az ajtó felé,majd hirtelen oda vágódott Liam-hez.
Liam-nak a szeme csak csillogott,mint aki sírt..Rose volt az aki Liam-at csitítgatta mivel tudta hogy sírt.Ez biztos olyan tesós megérzés,mint nálunk az ikrekkel.
Rose odament Harry-hez és Niall-hez akiket megölelgetett. Majd odaszaladt a lányokhoz is.
-Lou nem engedte hogy nyújtsak.-tetette direkt El-nek a sértődőtett.
-Mi az hogy nem?-néztem rá hitetlenkedve.majd folytattam..- majdnem megölelted Spárgában hátulról a lábadat.-néztem rá nagy szemekkel ,mire a lányok elkezdtek nevetni , mi fiúk meg nem értettük.
twitter:Harry_Styles: Lia_Rose.P:
hát nem gyönyörű?♥
-De az csak a bemelegítés volt,amit nem bírtál nézni ,aranyom.-kacsintott rám Rose.
-Miért más is tudsz?-incselkedtem direkt vele.
-Jaj Légyszi,ne..az olyan fájdalmas.-nyögött El,mellettem..
-Mi?-nézett rá Rose-ra a három fiú,Liam,Niall,és Harry.
-Dani megcsinálod velem?-nézett rá nagy szemekkel Prücsök.
-A-a. Ezt neked kell csinálnod nem nekem csajszi.-majd kacsintott és odaállította a tükör elé Rose-t.
-De utána táncolunk?-nézett a tükörből vissza a csajokra,akik egyértelműen bólintottak.
Rose az egyik pillanatban még egy helyben állt,míg a következő pillanatokban, a lába a levegőbe,ő az öleli,a tükörre támaszkodva.
Liam kezéből kiesnek a cuccok,Harry előveszi a telefonját,és lefotózza Rose-t,Míg Niall tátott szájjal áll és még a kaját is elfelejti lenyelni,amit amúgy,sose tudunk honnan szerezz.
-Niall,nyeld le a kajádat mert kiesik a szádból.-nevetett Rose,Niall arcát látva.
-Ja.. persze.azonnal.-pirult el az ír srác.
-Harry,ugye nem raktad fel sehova?-nézett szúrósan az illetőre.
-Á,dehogyis..-somolygott Harry,vagyis felrakta twitterre.
-Valaki, telefont?-nézett körbe nevetve Rose.
-Jó na,twitter..-nézett rá Harry,Rose-re.
-Mindjárt más..-nevetett fel Rose,és később már Rose-al Harry is.
-Ú táncoljunk.  Danii,El.!- hivta magához őket, majd karon fogta a két csajt, Rose, akik már úgy jöttek táncos melegítő ruhában,a tükör elé állította.
-Hé.csajszi ne pörögj be.!-nevetett El.
-Mutasd meg először azt a táncot, amiről beszéltél az elmúlt 3 hétben,aztán jön a közös táncunk jo?-nevetett már Dani is.
-Komolyan?-komolyodott el az arca Rose-nak.de kis idő után folytatta.-Nem nevettek ki , mert nagyon béna..
-Hülye vagy?.-kiabált rá El..mikor El-nek is leesett hogy hangos volt..elnevette magát majd kinyögött egy -hupsz-t.!
Mire mindenki nevetni kezdett..odahajoltam hozzá és az arcára nyomtam egy puszit.
-Ezért szeretlek..-majd El arcát kémleltem.Mire hozzám bújt.
-És még jó hogy azt mondják El-ről hogy Louis lány mása..-nevetett fel Niall is.Mire mindenki nevetni kezdett.
-Na táncolj Rose-kérlelte egy idő után Harry a lányt.
Mire Rose kiszaladt a teremből és 2 perc múlva jött egy Cd-vel a kezében  vissza a teremből.
-Huh,ki kellett írni..Justin drága,ott hagyta.-nevetett Rose magán,mire mi értetlen fejet vágtunk.
Daninak oda adta a Cd-t Rose, aki már szaladt is a lejátszóhoz,Rose pedig beállt a terem közepére,a tükörrel szembe,mi meg a falhoz ültünk.
Elindult a szám,mire mindenki Rose-t figyelte tátott szájjal.. 

3 megjegyzés: