2013. augusztus 13., kedd

15.rész.-További élete?"

Itt a következő rész!:) Köszönöm a több mint 5000 oldal látogatást,a 6 komit,és a visszajelzéseket.!<3.
zene a részhez.:)
*Zayn szemszöge.*

Mikor Paul vissza ment a többiekhez én elsétáltam a kórház hátsó kertjébe,és potyogott a könnyem.Cigiztem,és csak sírtam.Nem érdekelt semmi.Nem érdekelt hogy hány fotós vesz észre,hányan akarnak bejutni hozzánk.Nem érdekel hogy holnap a címlapon leszek.Engem csak Rose érdekel,és a mi picink a szíve alatt.
Csengeni kezdett a telefonom.Kiakartam nyomni de mikor megláttam hogy ki hív,inkább felvettem.
-Zayn.-szólt bele a húgom a telefonba.
-Szia kicsi lány.Hogy vagy?-szipogtam bele a telefonba.Megtöröltem az arcom.
-Zayn,sírtál?-beszélt bele a telefonba Safaa..Túl jól ismert.
-Sss.-suttogtam bele a telefonba,és szívtam bele a cigimbe.
-Köpd ki a cigit.Idáig hallom ahogy most is szívod.Köpd ki.-kiabált a telefonba nagyon fújtatva,és mérgesen..
-De csak miattad.-hallottam a saját hangom a telefonba,majd elnyomtam a csikket, és eldobtam.
-Kicsim,kivel telefonálsz?Miért kiabálsz?Anyádat képzeld felhívták Elenaor-ék.Baj van.-hallottam meg aput a telefonból.
-Üdvözlöm Aput,de minek hívták fel anyát?-szóltam bele a telefonba,kissé ingerülten..Hallottam ahogy apu átveszi a telefont a húgom kezéből.
-Zayn,fiam,te vagy az?-kérdezte a telefonba.
-Ki más?.-morogtam bele a készülékbe.
-Mi történt kisfiam?Anyád azóta sír,mióta beszél a három lánnyal.-szólalt meg.
-Yaser,Safaa,pakolunk.Szólj a nővéreidnek.-hallottam meg anya hangját a telefonba ahogy kiabál..
-Miattam nem kell idejönnötök.-beszéltem,mire megint másnál volt a telefon.
-Kisfiam.-szólt bele a telefonba.-Kisfiam, mondták a lányok mi történt.-beszélt a telefonba.Szipogtam,és újra sírni kezdtem.
-Rose meg fog gyógyulni,mire odaérünk Londonba.-suttogta anya a telefonba.Elsírtam magam.
-Jaj fiam,ne sírj.-suttogta apu a telefonba.Mi már csak ilyen bőgős család vagyunk.Nagyon ritkán,de akkor nagyon kivagyunk.
-A lányok mindent elmondtak?-kérdeztek tőlük remegett hangon..
-Nem,egyvalamit nem.Azt mondták, azt te fogod elmondani.Az a te reszortod.Kis fiam mi történt még?-remegett meg anyám hangja.
-Rose..-szóltam bele a telefonba,majd nyeltem egyet.-Terhes.-suttogtam,majd újra sírni kezdtem.
-Kisfiam.-szólt bele apa a telefonba,és fújtatott..
-Meg ne szólalj.-suttogtam a telefonba sírva,de mégis megszólalt.
-Még fiatalok vagytok.Zayn a gyerekvállalás komoly dolog.Azt is vedd a fejedbe,hogy alig voltatok együtt Rose-al,és a te nevedet egy világ ismeri.-dorgált meg apám,mire felidegesítettem magam.
-TUDOM.-kiabáltam bele a telefonba..-De mégis mi a legszarabb?Az hogy Rose nélkülem akarja felnevelni.-sírtam el magam,miközben vakuk világították meg az arcom.-Rose nem akar engem a hírnevem miatt.-sírtam továbbra is,majd léptem be a kórházba.-Ne oktass ki,pont te ne.-szóltam bele a telefonba.
-Leteszem,sziasztok.Puszilom Safaa-t.-szóltam bele telefonba,majd tettem le.Odalépkedtem a többiekhez.
-Zayn,minden rendben?-kérdezte Mr.Payne,de csak bólintottam és továbbra is lefele néztem..
-Nézz rám,fiam.-szólt továbbra is,mire a fejemet ráztam.
-Zayn.-suttogták a lányok.Rájuk néztem,arcomról pedig folyamatosan potyogott a könny.El látta meg legelőször. Felpattant,és úgy ölelt ahogy csak tudott.
-Ne sírj..-suttogta a fülembe,mire a többiek is megöleltek.Még Bill és Mike is. Lis-ről nem is beszélve,aki nagyon hasonlított Rose-ra,de még is más volt.
-Rose nem akar engem..-suttogtam magam elé.
-Ez nem igaz.-szólalt meg Lis.-Tudod mennyire szeret téged?-nézett rám,mire csak oldalra döntöttem a fejem,és óvatosan megráztam.-Ha nem szeretne titeket,TÉGED.-emelte ki az utolsó szavát.-Megcsinálta volna ezt az 1 hónapot?Több mint 1 hónapot?Tudod miért nem akarja azt a kicsit veled nevelni?miért akar elhúzni tőletek?-lett ideges Lis,mire hátulról lefogta a két srác.-Mert szeret téged,és nem akarja hogy a rajongók szétszedjenek téged,a csapatot,a gyereket..-nézett a szemembe.-És egyáltalán nem azért mert nem szeret.-szólt Lis. Döbbenve néztem a lányra,majd ültem le hirtelen a műanyag székre.A fejemet lehajtottam,és vártam.
Ekkor hirtelen egy köteg orvos és nővér szaladt ki a műtőből,majd tripla annyian mentek be.Abba a műtőbe ahol Rose van.Arcomról automatikusan potyogtak a könnyek.
-hé,Zayn,nyugi nem lesz semmi baj.-nézett rám Paul,mire lehajtottam a fejem.
-Meghalok,ha bármi baja lesz..-suttogtam,pedig nagyon féltem,hogy mégis történni fog vele valami..

*El szemszöge.*

Mindenki teljesen kiborult Liam és Zayn a legjobban..5 órája ülünk,és várunk.Mind e közben, a bejárati ajtó kivágódott,és Zayn családja lépett be rajta.Elmosolyodtam.Jönnek a sráchoz,amikor csak tudnak.Zayn a folyosó végén üldögélt lehajtott fejjel az ablakban. Safaa,odaszaladt hozzá.
-Szia kicsi lány.-szólalt meg és vette fel az ölébe a lányt.Ekkor nézett csak fel.Zayn egész arca tiszta fehér,sápadt,és karikás.Piros szemekkel nézett rá a lányra.A kislány hirtelen megölelte.
-Jaj Zayn.-szipogott  kislány,mire a srác hajon puszilta.Az Apukájuk kezet fogott  Mr.Payne-el,Tricia pedig ránk mosolygott.Hátul meg láttam még a két lánytestvérét Zayn-nek. Álmoskásan és szomorúan álldogáltak.
-Üljetek le,mert mindjárt elalszotok.-szólaltam meg hirtelen,majd a két lányra mosolyogtam,és álltam fel,de ők csak a fejüket rázták.Felállt mellettem Louis is majd karon fogtuk a két lányt,és ültettük le őket. Tricia ránk mosolygott.Visszamosolyogtunk rájuk.
-Tudom,hogy most egy falat sem megy le a torkotokon,de hoztam főtt kaját nektek.-mosolygott körbe Zayn anyukája. Niall szeme felcsillant,ami Yaser,Zayn apukája észrevett.
-Niall-nek külön hoztunk.Nagy adagot.-kuncogtak fel,mire a szőke srác piros lett,mi pedig elnevettük magunkat.Ránéztem az órára.
2:34.-olvastam le a fali óráról az időt,mire sóhajtottam. Rose-ról még mindig semmi.Ekkor kivágódott a mütő ajtaja.
-Önök a lány hozzá tartózói?-kérdezte tőlünk az orvos,mire Zayn felfigyelt,és Safaa-val a kezében hozzánk lépett.Egyszerre bólintottunk.
-Nos,most ,amit most fogok mondani az,nem gyerek fűlnek való.-nézett az orvos Safaa-ra,és Zayn tesóira..
-Elmegyünk sétálni.-mosolygott Grace,majd vette át Zayn öléből a lányt,és lépkedtek el 4-en a folyosón lépkedtek el. Niall elmosolyodott.
-Szóval,először is részvétem..-suttogta az orvos,mire mindenkiben meg állt az ütő.Dani odaborult Liamhez,Liam pedig maga elé nézett,mindenki teljes sokkban volt.Zayn rászkodott és remegett.Mac-nek ökölbe szorult a keze.Ránéztem Louis-ra,aki odahúzta a síros fejemet a vállára.
-A lánynak a műtét során háromszor leállt a szíve,és mind a háromszor vissza tudtuk hozni.Nagyon erős lány.-folytatta tovább,mire mindenki rá nézett az orvosra.-A lövés eltalálta a méhét,onnan eltávolítottuk a golyót.Megvizsgáltuk a lányt.68 különféle más más erőszakos behatolást véltünk a lányon.A lány járt már nálunk,ahol kiderült hogy veszélyeztetett terhes,ha jól emlékszem önök voltak itt vele.-mutatott Lisre a tollával,és már fordult is vissza a papíraihoz.A lány bólogatott,és az arcát törölgette.-Ki kell mondanom.-szólt az orvos,lehetett látni az orvoson hogy küszködik a szavakkal.-A lányt súlyosan többször is bántalmazták.Volt 2 helyen belső vérzése,a testén pedig látszanak a verés és a támadás nyomai.A lány méhéből el kellett távolítanunk egy kis részt,ami miatt a további életében nehezen esik majd teherbe.-fújta ki magát az orvos.
-További élete?-néztek nagyot a többiek.
-Akkor minek nyilvánított részvétet?-akadt ki Mac.Ránéztem Zayn-re,ő neki,leesett minden,és nekem is.Odaléptem hozzá,és úgy öleltem ahogy csak tudtam.
-SSS.-suttogtam mire az arcáról letöröltem a könnyeket.
-A lányt megmentettük.-szólt az orvos..-De..-folytatta volna a beszédét,de Zayn megszólalt a vállamról.
-De a kicsit nem..-nézett fel a könnyei közül a srác,és nézett az orvosra.Az orvos bólintott.
-A lövés,és az erőszak miatt, a lány elvesztette a kicsit.Sajnálom.-szólalt meg az orvos.-Később visszajövök.-nézett Mr.Payne,majd elment tőlünk.
-Sétálnom kell..-suttogott a srác,mire megfogtam a kezét,és magam után húztam. Ránéztem a többiekre akik kérdőn engem néztek.
-Wc.-suttogtam mire,Louison kivül mindenki bólintott.Louis látta rajtam hogy nem megmosni az arcát megy a srác.Bekanyarodtunk a folyosó végén,mire Zayn megragadott,és kirángatott a kórház kertjébe.
Rá néztem a srácra aki nem bírta tovább.Lezuhant a földre,és sírt.Zokogott.Oda bújtam mellé,és a haját simogattam.
-Figyelj,minden dolognak oka van.Ha Rose felébred,mindent megbeszéltek.Hazamegyünk,és minden a régi lesz.Mondanám hogy ne sírj,de ilyenkor?Úgy sajnálom Zayn.-öleltem magamhoz a srácot,mire kivágódott mellettem az ajtó.Louis és Safaa lépett ki rajta.Kerestek minket,de velünk háttal álltak.A kislány meghallotta a bátya szipogását.
-Zayn.-fordult meg,és nézett ránk,mire odabújt hozzánk,és őt is megöleltem.Ő pedig a bátyját ölelte.
Louis is odaült mellénk,hirtelen megölelt minket.
Zayn felnézett,és ránk nézett.
-Köszönöm.-suttogta,mire elmosolyodtunk.-Egyedül hagynátok?Gondolkoznom kell.-suttogta maga elé,mire mi bólogattunk és felálltunk. Safaa megpuszilta a srác arcát,majd megfogta a kezemet,és rám mosolygott szomorúan.Louis a másik kezemet,szorította meg,majd sétáltunk vissza a többiekhez.
Ledobtam magam az egyik székre.Louis homlokon puszilt,mire elmosolyodtam.A mütő ajtaja kivágodott,és kitolták rajta Rose-t.Majd eltüntek a liftben.Egy nővérrel jelent meg az orvos.
-Nos,nem akartam akkor mondani,mikor itt volt a barátja a lánynak,mert amint láttam,így is kikészült.-szólalt meg az orvos,mire bólogattunk.-De,amint intézték az igazgatóval,az önöké az emelet.-nézett ránk az ember majd Harry megszólalt.
-És biztos hogy Rose meggyógyul?Lesz azon kívül valamilyen maradandó betegsége,vagy sérülése a lánynak?-kérdezte síros hangon az orvostól a srác.
-Hát,erről akartam beszélni.-fújta ki a levegőt.-Ha a lánynak gond mentes lesz az éjszakája,és a következő napja,akkor felépül,és előre láthatólag nem lesz semmilyen maradandó betegsége illetve sérülése,ami a további élete leélésében gátolná..-szólt az orvos,mire mi kifújtuk a levegőt.-Viszont.-szólalt meg megint az orvos.-Ha bármi történne a lánnyal,akkor az orvosok nem adnak neki túl sok esélyt.Talán 1 hét.5 nap.Néhány óra..-nézett ránk,majd riasztották az orvost.
-Elnézést.-szólt majd távozott tőlünk.
-Erős lány.Annyi mindent kibírt.-bizonygatta Bill.Bólogattunk.-Mi pedig segíteni fogunk neki felépülni.Nem hagyhat itt minket.-szólalt meg Mike.-és Zaynt sem.-folytatta Lisa.Elmosolyodtam.
-Apropó,hol van Zayn?-nézett fel Niall. Louissal egyszerre mutattunk a folyosó végére.Niall intett Paulnak,majd mentek a folyosóra.
-Na ebből mi fog kisülni.-röhögött fel kínjában Liam. A következő pillanatba Niall hangját hallottuk a folyosó végéről..
-Mit sírsz te kislány.-kiabált Niall nevetve.-Nem bírsz el minket?Anyámasszonykatonája.-nevettek fel a srácok a folyosó végén,majd jelentek meg.Zayn cipelte a hátán Paul-t,Paul hátán pedig dirigált Niall. Felnevettünk.
-Tiszta husi a hátad Zayn.-röhögött Paul.-Bele fogunk Paulal süllyedni.Én leszek a személyi edződ.-röhögött a szőke ír srác.-Cukorkát,és fagylalt tölcsért fogunk enni.-ábrándozott Niall.
Zayn nagy nehezen idecipelte a két srácot a hátán.
-Te elbírtad Paul-t?-nézett nagyot Harry.
-Elbírta.-röhögött Niall.-Hát nem cuki?-nevetett fel a srác,majd ment oda a sráchoz és húzogatta meg az arcát.Időközben visszatértek Grace-ek is.
-Sziasztok törpillák.-mosolygott Zayn majd ölelte meg a tesóit.
-Jaj,fiam.-nézett rá Tricia a fiára,majd ment oda és ölelte meg.

*Rose szemszöge.*

Fülem zúgott,fejem dübörgött.Szédültem,és szúrós érzést éreztem a hasamba.Végig néztem magamon.Hányingerem lett.Kinézem az ablakon,és egy növér szaladt be hozzám.
-Mrs.Payne,jól van?-nézett rám.Mire ahogy csak tudtam,óvatosan megráztam a fejem.
-Hívok orvost.-szólt hozzám,majd szaladt ki a kórteremből.Szúrni kezdett a hasam.Annyira fájt hogy sikítottam. Kiabálásokat hallottam.
-Engedjetek be hozzá.-kiabált egy síros mély,kásás hang.Ezer közül felismerem.Zayn.Az alhasam iszonyatosan fájt.Fájdalmamban sikítoztam,mire az orvosok beszaladtak hozzám.Sírtam.Fájt.
Hallottam ahogy Zayn kiabál valakikkel és bejövésért könyörög.Akartam látni.Nagyon.
-Zayn.-sírtam és sikítottam fájdalmamba.Mire a barátom kiszabadította magát a többiek fogásából és egy pillanatra láttam meg az ajtóba.Szédültem,és egy hirtelen szúrás éreztem az oldalamba.Az orvosok becsapák a srác előtt az ajtót,előttem pedig minden elsötétült.

*Zayn szemszöge.*

Jobb kedvel léptünk fel a mi emeletünkre a többiekkel.
Az orvosok azt mondták,amint tudunk,bemehetünk Rose-hoz. Safaa aludt a karomba. Elmosolyodtam,majd hirtelen rossz kedvem lett.A saját gyerekemet is tarthattam volna a kezembe.
Egy ápoló nő szaladt be Rose kórtermébe.Felfigyeltünk rá.Az ápoló nő kiszaladt majd nyomta meg az oldalán a vészhelyzet gombot. Tudtam hogy történt valami. A húgomat az ölemből átadtam apának,majd álltam fel.De Louis visszarántott.Kérdőn ránéztem mire sikítást hallottunk.Felpattantam,de a többiek körém álltak,Paul pedig lefogott. Próbáltam szabadulni de nem ment.
-Engedjetek be hozzá.-kiabáltam de Paul  továbbra sem engedett..Orvosok jelentek meg a folyosón,és szaladtak be Rose kórtermébe.
-Zayn.-hallottam meg a nevemet,ahogy Rose sírva és sikítva hív.Pault kikerültem,és szaladtam az orvosok után. Egy pillanatra láttam meg a barátnőmet,ahogy küszköd a fájdalommal,majd adnak neki egy fájdalom csillapítót,előttem pedig becsapták az ajtót.Összeestem.Ültem,és voltam.A fejemet ráhajtottam a térdemre,mikor a srácok felkaptak.
Paul elvitt az ajtó elől,ami abban a pillanatban kicsapódott. Rose-t tolták ki egy hordágyon, futva.
-Defibllirátort,vagy a lányt elveszítsük.-kiabált az egyik orvos,majd már a mütő ajtaja mögött el is tűntek.
-Zayn..-suttogta valaki a lábamnál. Oda pillantottam. Safaa nézett rám könnyes szemekkel.Felkaptam.
-Nem sírunk.-pöcköltem meg az orrát a kislánynak.-Én sem,te sem..-suttogtam mire bólogatni kezdett.Arcon puszilt,majd tettem le a húgomat a székre,és sétáltam el a folyosón.
-Zayn,hova mész?-hallottam meg Niall hangját,a hátam mögül.
-El.-suttogtam,és léptem be a liftbe.A liftbe egy nővér szállt be. Ugyan ott szálltunk ki.A gyerekosztálynál.
-Elnézést.Megmondaná merre van az újszülött osztály?-szóltam a fiatal nővérnek,aki meglepődve fordult felém.Rám mosolygott.
-Ha nem magázzuk egymást,akkor.-mosolygott továbbra is,mire bólintottam és féloldalasan elmosolyodtam.
-Gyere utánam.-szólt,majd lépkedett a folyosó végére.Utána eredtem. Benyitott egy osztályra.Egy üvegfalon keresztül feküdtek a kicsik.Elmosolyodtam.
-A kórház falain keresztül csak úgy repkednek a pletykák.Sajnálom ami történt.-suttogta felém a fiatal ápoló nő.Annyi lehetett mint én.
Elmosolyodtam,és bólintottam.
-Megölelhetlek?És most nem úgy,mint egy directioner,hanem mint egy ismerős.-nézett maga elé.
-Jól esne.-suttogtam,magam elé és a gyerekekre néztem.A lány felém jött majd megölelt. Vissza öleltem.
-Én voltam a nővér,mikor Mrs.Payne vizsgálatánál nálunk járt.-nézett rám a nővér.
-Értem..-motyogtam és a szívem szorult össze.
-Tudom hogy most ez rossz érzés.De a barátnője sem tudta.Bár már a neveken gondolkozott erősen.-nevetett fel óvatosan.Elmosolyodtam.-Kisfiú lett volna.-folytatta tovább.Mosolyogva a kicsikre néztem.-És ahogy hallottam Rose az ön apukájáról akarta elnevezni a kicsit.-suttogta maga elé,nekem pedig könnybe lábadt a szemem.
-Köszönöm hogy elmondtad.-néztem hálásan rá az ápolóra.Elmosolyodott.
-Majd visszajövök.-néztem a nővérre,majd léptem ki az osztályról.Mosolyogtam.Nem érdekelt ki lát.Beléptem a liftbe,majd nyomtam meg a gombot,és mentem fel a szintünkre.Megtöröltem az arcomat,de még is ugyanúgy könnyek áztatták.Mosolyogtam.A liftből kilépve odasétáltam a többiekhez.
-Zayn hol voltál?-kérdezte meg Walihya. Elmosolyodtam és megráztam a fejem.
-Újszülött osztály?-nézett rám Lis ,mire bólintottam. Safaa belemászott az ölembe,és hozzám bújt.
-Jé.Anya az lehet hogy Zayn sír,de közben mosolyog?-nézett rá anyánkra a kicsi lány,felnevettem.
-találkoztam egy nővérrel.-suttogtam,mire a többiek furán méregetni kezdett.Kivéve Lis és csapata.
-Katyvel?-nézett rá Lis,mire vállat rántottam.
-Mesélt neked arról mikor itt jártunk?-kérdezte tőlem Bill,mire bólogattam.
-Akkor Katyvel találkozott.-röhögött fel Mike.Elnevettem magamat.
-Valaki felvilágosítana minket is ?-nézett ránk Liam. Elmosolyodtam,és Lisre néztem.
-Zayn és Rose gyereke kisfiú lett volna.-nézett rám Lis,mire bólintottam.
-És önről akarta elnevezni.-mondta kórusban Bill,Mike,és Lis is Apunak.Apu döbbenten rám nézett.
-Igen,Rólad.-néztem apára.Könnyek gyűltek a szemébe. Safaa is észrevette.
-Juj,Apuci sír.-ugrott ki az ölemből a lány,és szaladt az apjához.
-Nem sírok.-köhögött apám.Majd kapta fel a lányát.-Csak ez olyan megható.-nézett rám,mire anya is megölelte.Bólintottam.

*Sokkal később.*

Rose állapotát stabilizálták.
A folyosón várakoztunk,hogy betudjunk hozzá menni.Az egyik pillanatban a folyosó végén megjelent Katy,az ápoló nő.Intett nekem.Furán néztem.Majd álltam fel,és lépkedtem hozzá.Közben megjelent a tömegünknél Rose kezelőorvosa.
-Igen?-néztem rá,majd hátra.Az orvos a többiekkel beszélt.A tesóim pedig engem néztek.
-Figyelj.Nem akarlak zavarni. De lent voltam a srácnál,akit a másik mentő hozott el.-szólt a lány,mire oda kaptam a fejem.
-Brad?-lett dühös a hangom.Ökölbe szorult a kezem.
-Igen.-akadozott meg a hangja a lánynak.-Ugyanaz az orvosuk Rose-al. A doktor úr.-mutatott az orvosra.-Le van fizetve.A lány megakarják ölni.-nézett rám szomorúan,mire hót ideg lettem.
-Intézz nekem kérlek másik orvost.-szóltam hozzá,mire bólintott és elszaladt.Hátrafordultam.Anyám intett nekem.Mire az orvos rám nézett.Idegesen lépkedtem az orvos felé,aki rá jött,mit tudtam meg.Hármat hátra lépett.Az orvost a nyakánál fogva feltoltam a falhoz.
-Maga normális?-akadtam ki,és az ordításomat az egész kórházban lehetett hallani.
-Zayn.-szóltak a többiek,és próbáltak leszedni az orvosról.
-Takarodjon el az orvosi pályáról.-ordítottam mire mindenki rám figyelt a folyosón.-Mi az hogy lefizetik magát?Nem elég a pénze?Ki kell nyírni a lányt?-ordítottam,mire az orvos egyre jobban kezdett félni.-Élettelen.Elérem hogy kirúgják magát.-ordítottam majd köptem rá az orvosra,és löktem el.
-Zayn.-kiabált anyám,majd Harryék lefogtak.
Katy jelent meg a folyosó végén az igazgató úrral,2 biztonsági őrrel,és egy tucat másik orvossal.
-Azonnali hatállyal kirúgatom.-szólt az igazgató az orvoshoz.Majd a két biztonsági őr elvitte.-
Az orvosok beszaladtak a barátnőmhöz.A lány pedig megpuszilta az igazgató arcát.
-Köszi apu.-suttogott,mire mindenki nagyot lesett.
-Köszönöm.-néztem rá a lányra,aki csak mosolygott és integetett,majd tűntek el a folyosó végén.
-Mekkora gerinctelen..-nézett El a földre.
-De ki volt aki lefizette?-nézett rám Niall.
Mike és Bill helyettem is megszólaltak.
-Brad.-szóltak,én pedig bólintottam,és inkább nem néztem senkire.A hátamat a csempének döntöttem,és úgy várakoztam tovább.

*Rose szemszöge.*

Egy ideje csak sötétséget látok,és nem bírok beszélni.Csak hallom ami körülöttem zajlik. Nyílik az ajtó.
-Sss.-suttogott valaki,majd hallottam ahogy jöttek be az emberek,oda ahova én feküdtem.Valaki megfogta a kezemet.
-Jaj Rose..-suttogott Niall. Majd megkordult a hasa.Felakartam nevetni,de nem ment.
-Hiányzol nekünk.-szólalt meg El és Dani.Szólni akartam hogy nekem is hiányoznak,de a szám nem mozdult.
-Mindenkinek hiányzol.-suttogta Apu,a maga síros rekedtes hangján.Odaakartam szaladni hozzá,vagy legalább kinyitni a szememet,hogy itt vagyok.Halk szipogást hallottam.Több oldalról.Valaki mellém mászott,és az arcomat kezdte simogatni,puszilgatni.
-Rose,kelj fel.-suttogta egy kislány hang,Safaa. Itt lennének.?
-Kicsim,nem fog fel kelni.-szólalt meg egy nagyon mély hang.Zayn apukája. Yaser.
-Még,nem fog felkelni.-javították ki Lisék(?).Kiakartam nyitni a szememet,körülnézni,megnézni a többieket.Hol van Zayn?.
-Húgi,hiányzol.-hallottam egy szipogó hangot,a bátyám hangját.. Majd kaptam az arcomra egy puszit.
-Kicsi,ne hagyj itt minket.-suttogott Harry,majd kaptam tőle egy homlok puszit.
-Gyere vissza hozzánk.Gondolj szép dolgokra,gondolj ránk.Gondolj Zayn-re,Gondolj a kicsikre.Gondolj mindenkire.Szeretünk.-Hallottam meg a fülem mellett egy síró hangot.Louis hangját.Majd a hajamra adott egy puszit.Sírhatnékom támadt. Miért búcsúzik tőlem mindenki?
-Zayn itt maradsz?Haza kell mennünk enni és átöltözni,de reggel visszajövünk.-szólalt meg Tricia.
-Majd mindent elintézek.-szólalt meg halkan a szobában valahol,Grace.
-Maradok.-hallottam egy rekedtes hangot magam mellett.
-Maradok vele,nem kell nekem tiszta ruha.-szólalt meg Niall.
-Fúj.-hallottam meg a három lány elborzongását.
-Nem fúj,Louis-tól kaptam alsónadrágot.Megtalálták Rose-al a repülőn.-beszélt a szőkeség,mire halkan mindenki felnevetett.
-Jó,és ne engedd hogy kinyírjon valakit,esetleg falra rakjon valakit,mint az orvost.Ne öljön meg senkit úgy,mint Brad-et. Értetted?-szólt Tricia .Mit csinált Zayn?
-Jogosan öltem meg majdnem őket.-morgott Zayn.
-Tudom kisfiam,tudom.-lépett oda Zayn-hez,majd adott neki valahova egy puszit.Hangok alapján.
-Kint megvárlak,haver.Legyél a kicsivel együtt egy kicsit.Hú,ezt aztán megmondtam.-röhögött magán Niall,majd a többiekkel kilépett az ajtón,majd.
Zayn megszorította a kezemet.
-Kicsim.Kérlek, ne hagyj itt minket.-sírta el magát.Én is sírtam,de nem éreztem azt hogy az arcomon potyogtak volna a könnyek.-Szeretlek,és szeretünk.Nem akarom hogy el hagyj minket.Nem akarom hogy lecsukjanak a gépekről reggel.Hallasz?Szeretlek.-sírt továbbra is a srác.-Tudom hogy erős lány vagy.Az én erős hercegnőm.-akadozott meg a hangja a fiúnak.-Annyi mindent kibírtál,ezt is kitudod.Tudom hogy képes vagy rá,és remélem hogy ezt úgy hallod,ahogy én hallottam Párizsban,ami mondtál nekem.-suttogta továbbra is.-Tudom hogy lassan 2 hónapja vagyunk csak együtt.-szipogott a srác.Istenem..-De mindennél jobban szeretlek,és tudom hogy keveset voltunk együtt,és hogy belevágtunk mindennek a közepébe,de ezért különleges.Kérlek szépen kicsim.-suttogta a kezemet fogó srác.-Kérlek szépen.Kelj fel.-suttogta,majd döntötte le a fejét mellém,és szorította a kezemet.
Nem akarom magam elhagyni,nem akarom őket itt hagyni.Szeretem őket.Ők a családom. Rose vegyél magadon erőt.Gyerünk.-suttogtam magamnak,de nem ment.Magamban üvöltöztem,sírtam,toporzékoltam.Hallottam ahogy néha megugrik a mellettem lévő csipogó hang,majd mikor nyugtatni próbálom magam,újra elcsendesedik,és az alaphangján csipog.Elcsöndesedtem,majd hallgattam.Hallottam ahogy mellettem,Zayn szuszog.Elaludt,de a kezemet még mindig szorítja.Idővel kifújtam magam,majd újra megpróbáltam.Próbáltam mozgatni a kezemet,de mivel Zayn aludt,ő nem látta,hogy valójában mozog e vagy sem.A testem mintha a zsibbadásból,kikerült volna.Éreztem a lábam,karom,ujjaim mozgását. Még jobban éreztem ahogy Zayn szorítja a kezemet.Megéreztem a klóros fertőtlenítő szagot a kórerembe.Fülem már nem zúgott,és a szám sem zsibbadt.. Kibírtam nyitni a szemem.Kellett még pár perc,amíg az erős fényviszonyt megszokta a szemem.Kinéztem az ablakon.Már rég sötét volt.A fali órára néztem,ami kereken  hajnali 3:30-at mutatott.A mellettem lévő szuszogó fiúra pillantottam.Úgy aludt mint egy kisgyerek.Képzelem mennyit aludhatott,szegény.Feltoltam magam,és eldőltem a kórházi párnák közt.Körbe néztem a kórházi szobába,ami fel ért egy elnöki kórházi lakosztállyal,ha egyáltalán olyan létezik.Próbáltam kiszabadítani a zsibbadó kezemet,Zayn keze közül,sikertelenül.Éreztem hogy valaki figyel,így hát megfordultam az üvegablak irányába,ahol a folyosóról lehet belátni.
Niall állt tátott szájjal,amiben a félig megrágott csirke majdnem kiesett,és döbbenten nézett.
-Segíts.-tátogtam el,majd Niall beszaladt a kórterembe,és kiáltásra nyitotta a száját,mire gyorsan az ujjamat, a szám elé tettem hogy csendben maradjon...

15 megjegyzés:

  1. egyszerün fanatasztikus a blogod!!! siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  2. Azta. Csak ennyit tudok mondani. Ugye akkor mostmár minden reendben lesz és Rose nem hal meg? :) siess a kövivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden kiderül a következő részben:)
      Sietek:), de rajtatok múlik, meg a visszajelzéseken mikor hozom:)

      Törlés
  3. Te lánka...annyira jó írsz h basszus 5órája ezt a blogot olvasom...és anyámék holnap tuti le ognak cseszni h még hajnali háromkor gépezek meg miden...de megérte!xD
    Gyorsan hozd a kövit!:*

    VálaszTörlés
  4. imádom a blogod.*.*
    siess a következővel, kérlek. ♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Nem akarom,hogy Zayn sírjoon:((((
    férjecském:(((
    HOZDAKÖVIT:(
    Mindjárt sírok.:((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden ki fog derülni a következő részekben:)

      Törlés
  6. wáááá... úristen... nagyon jóóóó*.* kövit györsaaan!! kíváncsi vagyok a folytatásra!!*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök,hogy tetszik nektek.:$:D.
      Rendben,sietek!:)

      Törlés
  7. Hozd a következőt.KÉRLEK:(

    VálaszTörlés